Název: Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků se zaměřením na prodejny značkových oděvů
Překlad názvu: The influence of loyalty programs on customer´s loyalty with a focus on branded clothing stores
Autoři: Běhounková, Klára ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: loajalita; podpora prodeje; věrnostní karta; věrnostní programy; zákazník; customer; loyalty; loyalty card; loyalty program; sales promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31195

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113502


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet