Název: Marketingový prípad vybranej značky
Překlad názvu: Marketing case of selected brand
Autoři: Klačková, Klára ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jánoš, Marián (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingový mix; SWOT analýza; značka; brand; Marketing mix; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31193

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113500


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet