Název:
Řízení kampaně v PPC systému
Překlad názvu:
Campaign Management in PPC System
Autoři:
Šímová, Martina ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá mechanismy nastavování kampaní v ppc systémech. Diskutuje roli ppc v marketingovém mixu firmy, srovnává ppc s dalšími podobnými nástroji (např. SEO). Na příkladu konkrétní firmy demonstruje zásady tvorby reklamních sestav, nastavování a řízení klíčových slov, výběr obsahových sítí a analyzuje i rozšířené nástroje ppc systémů (publika, dimenze, témata).The diploma thesis focuses on the mechanisms set up campaigns in ppc systems. Thesis discusses the role of PPC in the marketing mix of the company, compares ppc with other similar tools (e.g. SEO). The practical part describes the creation of ad groups, setting and management of keywords, selection of content network, and analysis advanced tools of ppc campaign (public, dimensions, themes).
Klíčová slova:
analýza klíčových slov; internetový marketing; PPC reklamní kampaň; internet marketing; keyword analysis; PPC advertising campaign
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31094