Název: Posouzení nástrojů marketingového mixu se zaměřením na komunikaci ve vybrané firmě
Překlad názvu: Consideration of Marketing Mix Tools a view to Communication in a chosen Firm
Autoři: Dvořáková, Lenka Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hadrava, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Autorka v práci rozšiřovala poznatky z bakalářské práce, kde bylo zjišťováno a popisováno fungování nástrojů marketingového mixu v České spořitelně, a. s. Diplomová práce již byla zaměřena především na komunikační mix a zhodnocení jeho fungování. Součástí bylo také provedení dotazníkové šetření.
Klíčová slova: komunikační mix; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; reklama

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2099

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1132


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet