Název:
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu: GS CONDRO FORTE
Překlad názvu:
Marketing Communication in Pharmaceutical Industry: GS CONDRO FORTE
Autoři:
Frýdlová, Jana ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Jankůj, Miroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je v teoretické části představit atributy marketingové komunikace, jako části marketingového mixu a to zejména pak ve vztahu ke specifické oblasti farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřena na marketingovou komunikaci farmaceutického výrobku směrem ke konečnému spotřebiteli. Pro tento cíl jsem si vybrala farmaceutickou společnost Green -- Swan Pharmaceuticals ČR, a. s. a její doplněk stravy na klouby GS Condro Forte.The aim of this thesis is to present the theoretical attributes of marketing communications, as part of the marketing mix and in particular in relation to specific areas of the pharmaceutical industry. The practical part is focused on pharmaceutical product marketing communication towards the ultimate consumer. For this goal I chose Green pharmaceutical company - Swan Pharmaceuticals CR, as a nutritional supplement for her joints Condro Forte GS.
Klíčová slova:
doplněk stravy; farmaceutický průmysl; marketingová komunikace; marketing communications; pharmaceutical industry; supplement
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30831