Název: Marketingové projekty na zvýšení atraktivity a návštěvnosti Zoo Chleby
Překlad názvu: Marketing projects on enhancing the attractiveness and attendance of Zoo Chleby
Autoři: Bartošová, Kateřina ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: atraktivita cestovního ruchu; cestovní ruch; management cestovního ruchu; marketing cestovního ruchu; marketingové projekty; tematické akce; Zoo Chleby; marketing projects; tematic events; tourism; tourism management; tourism marketing; tourist attraction; Zoological garden Chleby

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30698

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112912


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet