Název:
Podnikatelský plán RealityMenu.sk
Překlad názvu:
Business plan RealityMenu.sk
Autoři:
Semerák, Jaroslav ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je podrobnějším podnikatelským plánem internetového projektu RealityMenu.sk, který má za cíl zjednodušení vyhledávání nemovitostí na internetu pro slovenské uživatele. Pro projekt je vytvořen dvouletý plán, který je formulován v optimistické, střízlivé a krizové variantě, aby podal reálný obraz o možných situacích. Projekt stojí na třech základních hypotézách, které byly ověřovány důkladným dotazováním. Jednou z hlavních kapitol práce je analýza konkurence, která dává mnoho informací o prostředí, ve kterém se RealityMenu.sk pohybuje. Nemůže chybět výčet silných a slabých stránek, příležitostí a rizik. Navržena je rovněž marketingová strategie, která se zakládá na nízkonákladových formách propagace. Na konci práce jsou vypočítané ukazatele, které dávají obraz o realizovatelnosti a výhodnosti investice do projektu.This bachelor thesis is a detailed business plan for RealityMenu.sk internet project, which has a goal to simply the process of real estate property search on the Internet for Slovak users. For this purpose, a two year plan has been made in an optimistic, a semi-optimistic and a pesimistic version to give the reader a realistic view of possibilities that can happen. The project is built on three main hypotheses, that were tested with a thorough research. Competition analysis, one of the most important chapters, gives a lot of information about the environment in which RealityMenu.sk operates. This business plan, of course, can not lack the list of strengths, weaknesses, opportunities and risks. I have also designed a marketing strategy, which is based on low-cost forms of promotion. At the end of the thesis there are few calculated indicators, which give a picture of the feasibility and advantages of investing in the project. Key words:
Klíčová slova:
Podnikatelský plán; Reality; vyhledávání na internetu; Business plan; Internet search; Real estate
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30648