Název: Marketingová strategie firmy Haas Fertigbau s.r.o. na zahraničních trzích
Překlad názvu: Marketing strategy of the company Haas Fertigbau on the foreign markets
Autoři: Strolená, Jana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Volf, Roman (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Haas Fertigbau; Marketing; Marketingová strategie; Rodinné domy; Stavebnictví; Sřevostavby; Building; Family houses; Haas Fertigbau; Marketing; Marketing strategy; Wooden houses

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30646

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112860


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet