Název: Podnikatelské strategie pro čínský trh - příklad společnosti Coca-Cola, HBC
Překlad názvu: Business strategy for the Chinese market - an example of Coca-Cola HBC
Autoři: Kyselová, Karolina ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Coca-Cola; podnikatelská strategie; udržitelný růst; Čína; business strategy; China; Coca-Cola; sustainable growth

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30513

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112677


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet