Název: Stratégia uvedenia výrobkov spoločnosti Portcom s.r.o. na nemecký trh
Překlad názvu: Strategy of Portcom company products introduction to German market
Autoři: Berezná, Martina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Novák, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: forma vstupu na mezinárodní trh; německý trh; společnost Portcom; company Portcom; form of entrance to international market; German market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30452

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112616


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet