Název:
Analýza podmínek trhu pro vstup nové firmy do odvětví monitoringu tisku a médií v Chorvatsku a Slovinsku
Překlad názvu:
Analysis of the Conditions for Entry of a New Company into the Press and Media Monitoring Field in Croatia and Slovenia
Autoři:
Zothová, Nora ; Soukup, Jindřich (vedoucí práce) ; Dobrylovský, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Analýza podmínek trhu v odvětví monitoringu tisku a médií v Chorvatsku a Slovinsku pro vstup nové firmy. Odhad fáze životního cyklu odvětví, strategická analýza odvětví a analýza konkurenčních sil. Modely oligopolu a hypotéza vývoje odvětví. Podmínky trhu práce, příležitosti a hrozby pro novou firmu. Zhodnocení šance na vstup.An analysis of the market conditions in the press and media monitoring field in Croatia and Slovenia. Industry analysis, business strategy and competition analysis. Oligopoly models of and a hypothesis of the future development in the field. Labour market conditions, threats and opportunities for a new firm. Assessment of chances for entry.
Klíčová slova:
analýza konkurence; analýza odvětví; Chorvatsko; monitoring médií; oligopol; strategická analýza; vstup na trh; competition; industry analysis; monitoring; oligopoly
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15265