Název: Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
Překlad názvu: Origins and development of the European car manufacturers stressing the positioning of their brands and their growth strategies
Autoři: Schneider, Richard ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Stránský, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový průmysl; multi branding; positioning; strategie expanze; automotive; brand positioning; growth strategies; multi branding

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30399

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112337


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-16, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet