Název:
Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
Překlad názvu:
Origins and development of the European car manufacturers stressing the positioning of their brands and their growth strategies
Autoři:
Schneider, Richard ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Stránský, Karel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce má za cíl popsat vznik a utváření evropských automobilových koncernů, jejichž hlavní činností je výroba osobních automobilů. Cílem práce je postihnout na jednotlivých případech strategie jejich expanze na zahraniční trhy a analyzovat je a dále identifikovat strategie řízení značek a zhodnotit úspěšnost brand managementu mimo jiné i ve vztahu k volbě počtu značek a volbě majetkového uspořádání společností a způsobů spolupráce jak s výrobci automobilů na růstových trzích, tak s evropskou i světovou konkurencí na vývoji a distribuci.The goal of this thesis is to describe the origins and development of the biggest European car manufacturers. Its aim is to desrcibe the examples of growth strategies especially in foreign markets and to identify the strategies of brand management considering the number of brands in their portfolios, their shareholder structure, and the co-operation with foreign partners as well as with the competitors when sharing the technical development and product distribution.
Klíčová slova:
automobilový průmysl; multi branding; positioning; strategie expanze; automotive; brand positioning; growth strategies; multi branding
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30399