Název: Strategie firmy Bruder Spielwaren GmbH při vstupu na český trh
Překlad názvu: Strategy of Bruder Spielwaren GmbH when entering Czech market
Autoři: Náměstková, Martina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Krčál, Adam (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bruder; marketing; mezinárodní obchod; SWOT analýza; Bruder; international business; marketing; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30380

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112318


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-16, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet