Název: Komparace strategie firmy OEZ s.r.o. před a po začlenění do skupiny Siemens
Překlad názvu: Comparison of OEZ company strategy before and after takeover by Siemens
Autoři: Faltusová, Ludmila ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vlčková, Magdalena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; akvizice; cenová politika; distribuční politika; komunikační politika; marketingová strategie; OEZ; porovnání; Siemes; SWOT analýza; výrobková politika; 4P; acquisition; comparison; distribution; marketing strategy; OEZ; price policy; product policy; promotion; Siemens; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30348

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112286


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-16, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet