Název: Stratégia vybranej firmy pri vstupe na zahraničný trh
Překlad názvu: Strategy of a chosen company entering the foreign market
Autoři: Výrostková, Lucia ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Baluchová, Daniela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: internacionalizace podnikatelských aktivit; trh energetiky (Slovensko, Kolumbie'; vstup na zahraniční trh; energy market; entry to the foreign markets; internationalization of entrepreneurial activities

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30319

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112257


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-16, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet