Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autoři:
Vobůrka, Jan ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vobůrková, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Edscha Bohemia s.r.o.. Zhodnotím fungování těchto nástrojů v praxi, poté se u nich pokusím odhalit případné nedostatky a navrhnout jejich možnou nápravu.The target of my bachelor's work is the analysis of marketing mix tools in the company Edscha Bohemia s.r.o.. I review working of these tools in practice, than discover deficiencies and suggest possible improve for the future.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; marketing mix; place; price; product; promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15201