Název: Uvedení značky Redken for Men na český trh
Překlad názvu: Launching the Redken for men range into the Czech market
Autoři: Bošela, Michal ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační kampaň; positioning; produktová řada; Redken; vlasová kosmetika; communication campaign; consumer and trends; haircare industry; Redken

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15132

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11102


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet