Název:
Celebrity endorsement in marketing communications
Překlad názvu:
Celebrity endorsement in marketing communications
Autoři:
Aspa, Jukka Kimmo Antero ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] This master thesis will discuss elements of using celebrity in marketing communication. Theory will cover basic communication process, Elaboration Likelihood Model, and meaning transfer model but main focus will be in discussing various celebrity selection theories, identifying different risks involved in using celebrities in marketing communication and investigating ways how to utilize celebrities to enhance the communication. Several examples are included to provide connection to real life use of celebrities.Diplomová práce analyzuje problematiku využívání celebrit v marketingové komunikaci. Zaměřuje se zejména na teorie výběru celebrit, identifikaci rizik s tím spojených a na využití celebrit v komunikaci. Teorie je doplněna řadou příkladů z praxe.
Klíčová slova:
model ELM; reklama; využití celebrit v marketingu; celebrity endorsements; celebrity selection; Elaboration Likelihood Model; meaning transfer model
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14868