Název:
Business environment, cultural characteristics and business practices of the Dutch market, cooperation with CR
Překlad názvu:
Podnikatelské prostředí, kulturní specifika a obchodní zvyklosti nizozemského trhu, spolupráce s ČR
Autoři:
Fránová, Alžběta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Adam, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The first chapter describes the general characteristics of the Dutch market from the perspective of the historical, political or economic position. In the second chapter I deals with specific cultural habits of both countries (the Netherlands and the Czech Republic) with a focus on conflicts in the negotiations and cultural differences. The last chapter is devoted to the practical example of Czech company cooperating with the Dutch company. In addition, more present outlined the emergence of cooperation, as is currently developing a partnership and future perspectives.V první kapitole popisuji obecné charakteristiky nizozemského trhu z pohledu historické, politické či ekonomické pozice. Ve druhé kapitole se již věnuji konkrétním kulturním specifikům obou zemí (Nizozemska i České republiky) se zaměřením na konflikty v jednáních a kulturních odlišnostech. Poslední kapitola je věnována praktickému příkladu české firmy spolupracující s nizozemskou společností. Dále uvádím bližší nastínění vzniku jejich spolupráce, jak se aktuálně vyvíjí vzájemné partnerství a výhledy do budoucna.
Klíčová slova:
kulturní zvyklosti; Nizozemsko; podnikatalské prostředí; business environmnet; cultural habits; the Netherlands
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14635