Název:
Analýza reklamací ve společnosti Black and Decker
Překlad názvu:
Complaint analyse in Black and Decker
Autoři:
Zrůstová, Pavla ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části je provedena jednoduchá analýza přijtaých reklamací v letech 2005 - 2008. Cílem analýzy je nalezení nejproblematičtějších míst v systému managementu jakosti z pohledu reklamací. V druhé části jsou řešeny jednotlivé reklamace, které společnost Black and Decker přijala v roce 2008. Výsledkem práce je stanovení návrhů a opatření pro zlepšování celého managementu jakosti ve společnosti.This thesis is divided into two parts. First part includes simple analyse of recieved complaints in 2005 - 2008. Target of this tehsis is finding of the most problematic places in system of quality management by the way of complaints. In second part are solved individual complaints taken in 2008. Effect of this thesis is formulation of proposals and actions for improvement of whole quality management system in Black and Decker.
Klíčová slova:
analýza; reklamace; zlepšování; analyse; complaint; improvement
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14570