Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti RAMA BOHEMIA, a.s.
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in RAMA Bohemia, a.s.
Autoři:
Kasperová, Andrea ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Lusk, Matúš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je pomocí známých technik charakterizovat, co se skrývá pod pojmem marketingový mix. V praktické části se autor zaměří na konkrétní společnost RAMA BOHEMIA, a. s. Autor analyzuje používaní jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti, zhodnotí jejich fungování a v případě nedostatku navrhne možná opatření.The objective of this bachelor thesis is to characterise the essence of the notion of marketing mix with the help of known techniques. In the practical part of the work the author will focus on the particular company, RAMA BOHEMIA, a. s., to analyse applications of the individual instruments of the marketing mix in the company, to assess their functioning and to propose potential measures in the case of a found drawback.
Klíčová slova:
cena; distribuce; komunikační mix; marketing; marketingový mix; veletrh; výrobek; marketing; marketing mix; place; price; product; promotion; trade fair
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14325