Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Elektronické bankovnictví a jeho integrace do účetního programu
Žůrková, Lenka ; Heřman, Milan (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zachytit vývoj účetních softwarů s ohledem na vývoj elektronického bankovnictví. Jednotlivé kapitoly jsou postupně věnovány přímému bankovnictví – jeho vzniku, službám a bezpečnosti, dále účetnímu softwaru a propojení bank s firemním účetnictvím pomocí převodních aplikací integrovaných do ekonomického softwaru.
Elektronické bankovníctvo a možnosti jeho vývoja
Maják, Matej
Bakalářská práce je zaměřena na elektronické bankovnictví. Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu nabízených služeb elektronického bankovnictví z hlediska ceny, dostupnosti, bezpečnosti poskytovaných služeb a identifikace základních bodů ovlivňujících uživatelské rozhraní internetbankingu vybraných bank a návrh optimálního řešení pro potenciálního klienta. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická. Teoretická část vysvětluje pojem elektronické bankovnictví, popisuje jeho vývoj a zabezpečení. V druhé, praktické části bakalářské práce, je uskutečněná analýza produktů elektronického bankovnictví a testování internetového bankovnictví z hlediska ceny, dostupnosti, bezpečnosti a použitelnosti u vybraných bank. Na základě těchto testování je vybrána optimální banka.
Elektronické bankovnictví a jeho integrace do účetního programu
Žůrková, Lenka ; Heřman, Milan (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zachytit vývoj účetních softwarů s ohledem na vývoj elektronického bankovnictví. Jednotlivé kapitoly jsou postupně věnovány přímému bankovnictví – jeho vzniku, službám a bezpečnosti, dále účetnímu softwaru a propojení bank s firemním účetnictvím pomocí převodních aplikací integrovaných do ekonomického softwaru.
Elektronické bankovnictví
Krivjanská, Lucie ; Schlossberger, Otakar (vedoucí práce) ; Stejskal, David (oponent)
Cíle práce Cílem diplomové práce je analyzovat problematiku elektronického bankovnictví z pohledu cenové politiky českých bank. Porovnání bank s dlouholetou tradicí a nově vznikajících bank je prováděno z pohledu klienta banky a jeho měsíčních výdajů na provoz účtu při konkrétním využívání jednotlivých služeb. Metody V celé práci je použito popisné analýzy, která interpretuje fakta získaná prostřednictvím interview a sběru sekundárních dat, které jsou bankami poskytovány. Komparativní metoda je použita v analytické části práce, aby prostřednictvím tabulek přehledně interpretovala zpracované údaje a výsledná data. Výsledky Výsledkem práce je ucelená analýza a porovnání třech bank s dlouholetou tradicí a třech bank nově působících na českém trhu z pohledu cenové politiky nabízených produktů elektronického bankovnictví. Závěry a doporučení lze použít při výběru vhodné banky z pohledu klienta a jeho požadavků na výši měsíčních poplatků v závislosti na využívaných službách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.