|
Studie obchvatu Šternberka na silnici I/46
Dibďák, Jan ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vypracování vyhledávací studie východního obchvatu města Šternberk. Důvodem pro vybudování obchvatu je odklonění silného tranzitního provozu, zvýšení bezpečnosti ve městě a snížení negativních vlivů dopravy. Silnice je navržena jako komunikace kategorie S11,5/90 se stoupajícími a klesajícími pruhy. Z pěti vyhledaných variant byla vybrána jedna, která je dále podrobněji zpracována.
|
| |
|
Optimalizace vybraných návrhových prvků ČSN pro projektování pozemních komunikací
Stránský, Jakub ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci návrhových hodnot oblouků směrového řešení pozemních komunikací. Zabývá se porovnáním hodnot mezi českou a zahraničními normami a příčinami rozdílu. Praktická část zkoumá hodnoty skutečné rychlosti vozidel projíždějících oblouky o různých parametrech, které byly naměřeny při měření na vybraných obloucích během roku 2014. Z nich jsou odvozeny nové návrhové hodnoty, které by mohly být užívány pro návrh směrového řešení.
|
|
II/494 Vrbětice-Slavičín
Kuric, Filip ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se ve formě technické studie zabývá úpravou silnice II/494 mezi obcemi Vrbětice a Slavičín. Práce řeší úpravu silnice ve dvou navržených variantách. Varianta A je zpracována jako rekonstrukce silnice ve stávající trase komunikace. Varianta B řeší novostavbu silnice v novém směrovém vedení trasy. Důvodem úpravy komunikace je návrh vhodnějšího směrového a výškového vedení trasy v souladu s platnou normou, za účelem zvýšení komfortu a bezpečnosti na trase. Předmětem práce je také porovnání navrhnutých variant.
|
|
Studie propojky dálnic D7 a D8 u Kralup nad Vltavou
Dibďák, Jan ; Moravec, Karel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování studie III. etapy propojky dálnic D7 a D8 v lokalitě Kralupy nad Vltavou. Důvodem pro vybudování komunikace je vysoká intenzita dopravy. Silnice je navržena jako komunikace kategorie S9,5/90. Na trase se nachází dvě mimoúrovňové křižovatky. Každá byla zpracována ve dvou variantách, přičemž jedna byla dále podobněji zpracována.
|
| |
| |
|
Modernizace trati Brno – Přerov v okolí Vyškova pro rychlost 200 km/h
Hašek, Jan ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout modernizaci železniční trati č. 300 Brno – Přerov v okolí Vyškova pro rychlost 200 km/h. Řešený úsek se nachází mezi stanicemi Luleč a Ivanovice na Hané. Diplomová práce je zpracována ve dvou variantách. První varianta navrhuje vedení trati přes žst. Vyškov, včetně nezbytných úprav dotčené železniční stanice. Druhá varianta navrhuje vedení trati mimo Vyškov s mimoúrovňovým připojením železniční stanice.
|
|
Studie propojky dálnic D7 a D8 u Kralup nad Vltavou
Dibďák, Jan ; Moravec, Karel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování studie III. etapy propojky dálnic D7 a D8 v lokalitě Kralupy nad Vltavou. Důvodem pro vybudování komunikace je vysoká intenzita dopravy. Silnice je navržena jako komunikace kategorie S9,5/90. Na trase se nachází dvě mimoúrovňové křižovatky. Každá byla zpracována ve dvou variantách, přičemž jedna byla dále podobněji zpracována.
|
| |