Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řešení a tvoření úloh (nejen v přípravě učitelů)
Hošpesová, A. ; Tichá, Marie
Řešení úloh můžeme podpořit tak, že řešitelé úlohy také tvoří. V příspěvku jsou ukázány různé možnosti tvoření úloh (k danému výpočtu, se zadanými údaji nebo výsledkem, určené struktury) a jejich ilustrace pomocí úloh vytvořených studenty učitelství. Je naznačeno, že tvoření úloh lze chápat jako cíl vzdělávání, vzdělávací a diagnostický prostředek a také jako zdroj motivace.
Objevování struktury slovních úloh ve vzdělávání učitelů
Tichá, Marie
V předloženém příspěvku se snažíme v návaznosti na předchozí práce ukázat, jak rozvíjíme cesty ke zkvalitňování profesionality studentů učitelství i učitelů. Pokračujeme ve studiu přínosu a možností využití činností spojených s tvořením (slovních) úloh. Jde nám o vědomé respektování a uplatňování požadavků, které jsou kladeny na formulaci slovních úloh a o uvědomení si potřeby věnovat pozornost struktuře vytvářených úloh.
Posing problems with a given structure by pre-service teachers
Hošpesová, A. ; Tichá, Marie
Posing problems of given structure is considered as a way of fostering teachers’ competence. We work with schemas from two perspectives: (a) schema as visualization of process of problem solving, (b) schema as representation of the structure of problem. We focused on the question: What problems do students pose if they are given a branched chain which represents the structure problem or solving procedure? Findings of ongoing research from work with teacher students are given.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.