Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlepšování B2B procesu objednávání
Maršíková, Anna ; Veselý, Josef (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zlepšování procesu objednávání zboží přes velkoobchodní systém v malém podniku zabývajícím se importem domácích potřeb a dárkových předmětů z asijských zemí. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část je úvodem do problematiky podnikových procesů, informačních systémů a řízení změn. Druhá část sestává z analýzy vnitřního prostředí podniku, B2B procesu objednávání a průzkumu požadavků na vylepšenou verzi velkoobchodního systému. Třetí část je věnována návrhu zlepšení procesu objednávání a nové verze velkoobchodního systému na základě identifikovaných požadavků procesu a zainteresovaných stran.
Společenská odpovědnost v mezinárodní společnosti
Prísažná, Monika
Bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti organizací, její klasifikací a nástroji hodnocení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s problematikou společenské odpovědnosti a způsoby jejího hodnocení. V praktické části je provedena vnitřní a vnější analýza, na základě které je s pomocí SWOT analýzy vytvořen návrh pro posílení nebo rozšíření CSR aktivit. Na závěr je provedeno jejich ekonomické zhodnocení.
Rozvoj tradiční sportovní nestátní neziskové organizace: TJ Sokol Písek a její stakeholdeři
Thýnová, Klára ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Navrátil, Jiří (oponent)
Sokol, jako jedna z tradičních masových zájmových organizací v České republice, navazuje na tradici z doby svého založení v roce 1862. Navzdory tomu, že dokázala překonat několik zákazů své činnosti a vždy se znovu "zvednout ode dna", moderní doba a způsob jejího životního stylu by pro ni mohly být osudovými. Zvláště skutečně tradiční sokolský program - všestrannost, se ve srovnání s tzv. specializovanými sporty netěší příliš velké oblibě mezi veřejností, ani mezi sponzory. Práce proto popisuje postoj vybraných skupin stakeholderů vybrané sokolské jednoty a jejich názory právě na program sokolské všestrannosti a jeho vztah s komunitou, intenzitu komunikace s nimi, reálný a potenciální přínos Sokola pro komunitu, apod. Výstupem diplomové práce je navržení strategie pro práci s jednotlivými členy komunity.
Zlepšování B2B procesu objednávání
Maršíková, Anna ; Veselý, Josef (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zlepšování procesu objednávání zboží přes velkoobchodní systém v malém podniku zabývajícím se importem domácích potřeb a dárkových předmětů z asijských zemí. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část je úvodem do problematiky podnikových procesů, informačních systémů a řízení změn. Druhá část sestává z analýzy vnitřního prostředí podniku, B2B procesu objednávání a průzkumu požadavků na vylepšenou verzi velkoobchodního systému. Třetí část je věnována návrhu zlepšení procesu objednávání a nové verze velkoobchodního systému na základě identifikovaných požadavků procesu a zainteresovaných stran.
Odporučenie rozvoja společenskej zodpovednosti internetového obchoda s kozmetikou
Zámečníková, Iveta
Zámečníková, I. Doporučení rozvoje společenské odpovědnosti internetového obchodu s kosmetikou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem. Jejím cílem je navrhnout doporučení pro rozvoj společensky odpovědných aktivit v internetovém obchodě s kosmetikou Notino. V literární rešerši je popsán koncept společenské odpovědnosti a pojmy s ním související. Vlastní práce je zaměřena na analýzu společenské odpovědnosti firmy Notino na základě dostupných informací a informací získaných pomocí kvalitativních rozhovorů. S pomocí informací získaných z analýzy a výsledků dotazníkového šetření jsou navrženy konkrétní aktivity pro rozvoj společenské odpovědnosti ve firmě.
Využitie spoločensky zodpovedného podnikania u telefónnych operátorov v ČR a SR
Kováčik, Jakub
Cílem bakalářské práce je zjištění úrovně využití a následné srovnání konceptu společensky odpovědného podnikání v slovenském Telekome a českém O2. Klíčovým pro hodnocení byla komparace využívaných aktivit CSR u obou operátorů, které byly zjišťovány z veřejně přístupných výročních zpráv. Na základě komparace těchto aktivit se ukázalo, že u obou operátorů je míra využití principů společensky odpovědného podnikání na velmi srovnatelné úrovni. V každém ze třech pilířú byly zjištěny minimální rozdíly mezi úrovní využití u obou operátorů. V doporučení byly navrhnuty možné společensky odpovědné aktivity, pomocí kterých by mohli telefonní operátoři své aktivity rozšířit a byly zhodnoceny přínosy CSR aktivit.
Development of CSR in TEPLOTECHNA Ostrava, a.s.
Škutová, Izabela
Škutová, I., Doporučení rozvoje společensky odpovědného podnikání firmy TEPLO-TECHNA Ostrava a.s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce vysvětluje koncept společenské odpovědnosti firem. V literární rešerši jsou popsány tři pilíře CSR, stakeholdeři, CSR v konstrukčním odvětví, znaky konceptu CSR, vývoj a organizace podporující společenskou odpovědnost firem v České republice. Vlastní práce je zaměřena na firmu TEPLOTECHNA Ostrava a.s. Hlavním cílem vlastní práce je zanalyzovat současný stav společenské odpovědnosti této firmy a poté doporučit aktivity pro rozvoj společensky odpovědného podnikání.
Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti ve firmě Continental Barum, s.r.o.
Jugasová, Klára
V práci je zpracováno téma zabývající se uplatněním konceptu společenské odpovědnosti (CSR) ve vybrané firmě zabývající se výrobou osobních, nákladních a industriálních pneumatik se sídlem v Otrokovicích. V teoretické části práce je vymezení pojmu společenské odpovědnosti, tři pilíře CSR, charakteristické rysy společenské odpovědnosti, historii a významné představitele, organizace podporující uplatnění CSR, normy které jsou náplní společenské odpovědnosti, výhody a nevýhody společenské odpovědnosti, hodnocení a reportování CSR. Na základě teoretické části je vyhodnocen současný stav díky analýze dané firmy a formulována i konečná doporučení pro oddělení managementu a personálního oddělení. Implementace CSR ve firmě Continental Barum s.r.o. je na vysoké úrovni. Doporučení jsou v rámci většího zapojení do rozvoje regionu.
Kooperace stakeholderů v destinaci cestovního ruchu
HOUDEK, Lukáš
Cílem diplomové práce Kooperace stakeholderů v destinaci cestovního ruchu je zhodnocení úrovně a intenzity kooperace v oblasti cestovního ruchu v Jihočeském kraji z pohledu klíčových stakeholderů v destinaci, včetně návaznosti na řízení a rozvoj cestovního ruchu v destinaci. V první části výzkumu byly za pomoci sekundárních dat získány informace týkající se problematiky destinačního managementu a marketingu, stakeholderů a jejich kooperace. Pro sběr sekundárních dat byla využita zejména tištěná literatura a webové stránky v souvislosti s vybranou destinací cestovního ruchu - Jihočeským krajem. Na základě poznatků z literatury a dalších sekundárních zdrojů byl naplánován sběr primárních dat v podobě dotazníkového šetření. Vyšlo najevo, že klíčovým stakeholderem jsou organizace destinačního managementu, které nejlépe splňují podmínky atributů moci, legitimity a naléhavosti. Z provedeného výzkumu bylo zjištěno, že kooperace mezi veřejným a soukromým sektorem je výrazně nedostatečná. Je zde několik zásadních překážek, které brání efektivní kooperaci mezi jednotlivými stakeholdery. Pro zlepšení kooperace je zapotřebí zefektivnit komunikaci mezi organizacemi destinačního managementu a ostatními stakeholdery a naplánovat takový projekt v rámci cestovního ruchu, který přiměje ke kooperaci co nejvíce stakeholderů.
Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti ve firmě OHL ŽS, a.s.
Dufek, Kryštof
Tato práce se zabývá uplatněním konceptu společenské odpovědnosti (CSR) ve vybrané stavební firmě působící v České republice. V první části práce jsou zhodnoceny současné trendy a přístupy ke společenské odpovědnosti, charakteristiky konceptu a tři pilíře CSR, jeho historický vývoj, organizace podporující jeho uplatňování, normy z této oblasti, výhoda a kritika společenské odpovědnosti a základy reportování. Na základě užití teoretických znalostí je provedena analýza existujících společensky odpovědných aktivit, kterými se firma v současnosti zabývá. Je vyhodnocen jejich současný stav a formulována konečná doporučení pro management firmy. Na základě vykonávaných aktivit jsou poté vymezeny možnosti potencionálního přínosu pro udržitelný rozvoj regionu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.