Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pohon pro elektrický motocykl
Bartoš, Jiří ; Vorel, Pavel (oponent) ; Martiš, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá kompletním návrhem elektrického pohonu pro lehký motocykl. Jsou zde uvedeny různé typy trakčních motorů i zdrojů elektrické energie pro pohon a je vybráno konkrétní řešení pro použitý rám motocyklu Jawa 50/555. Součástí práce je měření ztrát trakčního motoru a úprava chlazení. Následují trakční výpočty a definice parametrů pohonu. Součástí je také návrh a realizace 10S6P Li-ion baterie s balancerem a ochranným obvodem proti přílišnému vybití. Dále je v práci popsán návrh snižujícího DC/DC měniče s regulátorem proudu, návrh chlazení výkonových součástek a následná realizace kompletního měniče včetně krytu.
Rozsahy hlavních parametrů elektrizační soustavy
Řehořek, Tomáš ; Gála, Michal (oponent) ; Paar, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá popisem elektrizační soustavy a rozsahy výkonů, spotřeby a parametrů prvků elektrizační soustavy. V první části je popsána struktura elektrizační soustavy, a základní dělení elektrických sítí. Práce se v této části dotýká i elektrické trakce a způsobů jejího napájení. Dále jsou také uvedeny hodnoty výroby a spotřeby elektrické energie. V druhé části se práce zaměřuje na popis vybraných prvků elektrizační soustavy a jejich reálné parametry. Dále se práce dotýká bateriových úložišť a elektromobility. V poslední části jsou uvedeny jednoduché metody odhadu spotřeby. Přílohou této práce jsou dvě infografiky, popisující elektrizační soustavu, které vycházejí z informací uvedených v rámci textové části této práce.
Pohon pro elektrický motocykl
Bartoš, Jiří ; Vorel, Pavel (oponent) ; Martiš, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá kompletním návrhem elektrického pohonu pro lehký motocykl. Jsou zde uvedeny různé typy trakčních motorů i zdrojů elektrické energie pro pohon a je vybráno konkrétní řešení pro použitý rám motocyklu Jawa 50/555. Součástí práce je měření ztrát trakčního motoru a úprava chlazení. Následují trakční výpočty a definice parametrů pohonu. Součástí je také návrh a realizace 10S6P Li-ion baterie s balancerem a ochranným obvodem proti přílišnému vybití. Dále je v práci popsán návrh snižujícího DC/DC měniče s regulátorem proudu, návrh chlazení výkonových součástek a následná realizace kompletního měniče včetně krytu.
Rozsahy hlavních parametrů elektrizační soustavy
Řehořek, Tomáš ; Gála, Michal (oponent) ; Paar, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá popisem elektrizační soustavy a rozsahy výkonů, spotřeby a parametrů prvků elektrizační soustavy. V první části je popsána struktura elektrizační soustavy, a základní dělení elektrických sítí. Práce se v této části dotýká i elektrické trakce a způsobů jejího napájení. Dále jsou také uvedeny hodnoty výroby a spotřeby elektrické energie. V druhé části se práce zaměřuje na popis vybraných prvků elektrizační soustavy a jejich reálné parametry. Dále se práce dotýká bateriových úložišť a elektromobility. V poslední části jsou uvedeny jednoduché metody odhadu spotřeby. Přílohou této práce jsou dvě infografiky, popisující elektrizační soustavu, které vycházejí z informací uvedených v rámci textové části této práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.