Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje podniku
Čapek, Jiří ; Guláková, Marcela (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout podnikatelský záměr pro rozvoj elektronického obchodu prodávajícího japonské kuchyňské nože. Teoretická část popisuje formy podnikání, způsob sestavování podnikatelského záměru a náležitosti založení elektronického obchodu. V analytické části je popsán současný stav obchodu Jakuno a situace e-komerce v České republice. Závěr práce se zabývá již samotným podnikatelským záměrem a předkládá svoje návrhy pro zlepšení výkonnosti podniku.
Model elektronického obchodu
Zavrtálková, Hana ; Trčka, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
V této práci jsem vypracovala návrh modelu elektronického obchodu pro firmu Vinařství Štěpán Maňák. Zmiňuji zde budoucí možné nástrahy konkurence a jiné překážky při zavedení prodeje přes internet. Dále jsou v práci rozebrány veškeré potřebné kroky, které je důležité promyslet a udělat ještě před samotným naprogramováním obchodu. Firma se pak sama rozhodne, zda na stávající internetové stránky pouze naprogramuje elektronický obchod nebo zda zvolí druhou variantu, kterou upřednostňuji, a to kontaktovat mnou doporučenou společnost Tomáše Zimáčka, která bude s firmou ráda spolupracovat a vytvoří jí zcela nové, daleko přitažlivější stránky.
Podnikatelský záměr - návrh na rozšíření elektronického obchodu
Segeťová, Hana ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je podnikatelský záměr společnosti, konkrétně se zde bude řešit návrh na zlepšení stávajícího elektronického obchodu a rozšíření tržního podílu s pomocí současných marketingových nástrojů. Poskytnuté návrhy by měly vést ke zvýšení tržeb podniku a konkurenceschopnosti v oblasti internetového podnikání.
Aplikace internetového marketingu a nových technologií pro tvorbu webových stránek
Velimský, Jan ; Čupera,, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce je zpracováním internetového marketingu a nových technologií pro vytváření internetových stránek. Práce vytváří základní stavební kámen pro realizaci nových webových stránek internetové reklamní agentury Velimsky.com a aplikaci internetového marketingu ve vývoji internetových technologií.
Model elektronického obchodu s podporou zákazníků
Henčl, Luděk ; Přikryl, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je obecná analýza, výhody, nevýhody a chování zákazníka v prostoru elektronického obchodování. Součástí této analýzy je návrh konkrétního internetového obchodu.
Podnikatelský záměr - návrh na rozšíření elektronického obchodu
Segeťová, Hana ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je podnikatelský záměr společnosti, konkrétně se zde bude řešit návrh na zlepšení stávajícího elektronického obchodu a rozšíření tržního podílu s pomocí současných marketingových nástrojů. Poskytnuté návrhy by měly vést ke zvýšení tržeb podniku a konkurenceschopnosti v oblasti internetového podnikání.
Model elektronického obchodu
Zavrtálková, Hana ; Trčka, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
V této práci jsem vypracovala návrh modelu elektronického obchodu pro firmu Vinařství Štěpán Maňák. Zmiňuji zde budoucí možné nástrahy konkurence a jiné překážky při zavedení prodeje přes internet. Dále jsou v práci rozebrány veškeré potřebné kroky, které je důležité promyslet a udělat ještě před samotným naprogramováním obchodu. Firma se pak sama rozhodne, zda na stávající internetové stránky pouze naprogramuje elektronický obchod nebo zda zvolí druhou variantu, kterou upřednostňuji, a to kontaktovat mnou doporučenou společnost Tomáše Zimáčka, která bude s firmou ráda spolupracovat a vytvoří jí zcela nové, daleko přitažlivější stránky.
Model elektronického obchodu s podporou zákazníků
Henčl, Luděk ; Přikryl, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je obecná analýza, výhody, nevýhody a chování zákazníka v prostoru elektronického obchodování. Součástí této analýzy je návrh konkrétního internetového obchodu.
Aplikace internetového marketingu a nových technologií pro tvorbu webových stránek
Velimský, Jan ; Čupera,, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce je zpracováním internetového marketingu a nových technologií pro vytváření internetových stránek. Práce vytváří základní stavební kámen pro realizaci nových webových stránek internetové reklamní agentury Velimsky.com a aplikaci internetového marketingu ve vývoji internetových technologií.
Podnikatelský záměr rozvoje podniku
Čapek, Jiří ; Guláková, Marcela (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout podnikatelský záměr pro rozvoj elektronického obchodu prodávajícího japonské kuchyňské nože. Teoretická část popisuje formy podnikání, způsob sestavování podnikatelského záměru a náležitosti založení elektronického obchodu. V analytické části je popsán současný stav obchodu Jakuno a situace e-komerce v České republice. Závěr práce se zabývá již samotným podnikatelským záměrem a předkládá svoje návrhy pro zlepšení výkonnosti podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.