Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Administrativní budova ERA v Pardubicích – hrubá vrchní stavba
Gabriel, Jan ; Řihák, Pavel (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zpracovat stavebně technologický projekt hrubé vrchní stavby nové administrativní budovy ERA v Pardubicích. Jedná se o čtyřpodlažní budovu se střešní nástavbou. Nosný systém tvoří monolitický železobetonový skelet včetně schodiště, který bude hlavním předmětem při zpracovávání bakalářské práce.
Provádění nosných konstrukcí (svislé a vodorovné) bytového domu ve Starém Brně
Sáček, Petr ; Bravenec, Roman (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je provedení technologické etapy hrubé vrchní stavby bytového domu na Rybářské ulici ve Starém Brně. Tato práce obsahuje technickou zprávu, technologický předpis, výkaz výměr, časový plán, návrh strojní sestavy, kvalitativní požadavky a jejich zajištění, bezpečnost práce a celkové řešení organizace výstavby.
Stanovení emisí oxidu uhličitého v závislosti na velikosti jízdních odporů automobilu na vybrané dopravní trase
ZAJÍČEK, Tomáš
Diplomová práce pojednává o emisní složce oxidu uhličitého jako skleníkovém plynu, který tvoří v současné době celosvětový problém v podobě globálního oteplování. Oxid uhličitý (CO2) je produkován v největším množství uhelnými elektrárnami a dopravou zejména lodní, leteckou a silniční, která tvoří v této práci hlavní téma. Dnešní vozidla podléhají přísným emisním normám s hlavním požadavkem na snižující se maximální hranici produkovaného CO2 danou konstrukční technologií vozidel se spalovacími motory bez ohledu na okolní faktory ovlivňující tuto produkci. Cílem práce je stanovení emisní složky CO2 produkované automobilem Mitsubishi Space Star. S tímto automobilem byly provedeny tři měřené jízdy na pěti úsecích vybrané dopravní trasy s charakterem převýšení a rovin promítnutých do jízdních odporů automobilu v návaznosti na spotřebu a množství vyprodukovaného CO2. Celkové hodnoty jsou vyhodnoceny a diskutovány v kapitole diskuse.
Posouzení velikosti jízdních odporů automobilu v závislosti na vybrané dopravní trase
MASOPUST, Jan
Hlavním záměrem diplomové práce je analytická činnost ve vztahu k jízdním odporům, v závislosti na charakteru dopravní trasy, režimu jízdy a druhu užívaných osobních automobilů. Analýza směřuje k diferenciaci jízdních odporů a s nimi spojených technických a technologických faktorů, které určují velikost a možnosti řešení snižování jízdních odporů. Získání konkrétních veličin provedených analýzou vede ke stanovení velikosti jízdních odporů u vybraných vozidel a na celkové spotřebě energie pro pohyb automobilu. První část diplomové práce se opírá o adekvátní a příslušnou literaturu zaměřenou na analyzovaný předmět s přihlédnutím k hlavním faktorům, jako je například charakter dopravní trasy, prostředí a druh pohonu. Praktická část pojednává o měření jednotlivých druhů jízdních odporů na vybraném vzorku vozidel v závislosti na režimu jízdy a charakteru dopravní trasy.
Negativní externality v silniční dopravě
ZAJÍČEK, Tomáš
Bakalářská práce pojednává o negativních externalitách v silniční dopravě, které jsou spojeny s dopravní infrastrukturou, výstavbou dopravních tras kolem obcí nebo měst a produkcí škodlivých emisních složek. Cílem práce je seznámit se s nejčastěji vyskytujícími se negativními externalitami v silniční dopravě s návrhem jejich opatření pro zmírnění nežádoucích rizik působících na lidi, životní prostředí a majetek.
Administrativní budova ERA v Pardubicích – hrubá vrchní stavba
Gabriel, Jan ; Řihák, Pavel (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zpracovat stavebně technologický projekt hrubé vrchní stavby nové administrativní budovy ERA v Pardubicích. Jedná se o čtyřpodlažní budovu se střešní nástavbou. Nosný systém tvoří monolitický železobetonový skelet včetně schodiště, který bude hlavním předmětem při zpracovávání bakalářské práce.
Provádění nosných konstrukcí (svislé a vodorovné) bytového domu ve Starém Brně
Sáček, Petr ; Bravenec, Roman (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je provedení technologické etapy hrubé vrchní stavby bytového domu na Rybářské ulici ve Starém Brně. Tato práce obsahuje technickou zprávu, technologický předpis, výkaz výměr, časový plán, návrh strojní sestavy, kvalitativní požadavky a jejich zajištění, bezpečnost práce a celkové řešení organizace výstavby.
Hodnocení hmotnostní koncentrace polétavého prachu v silniční dopravě v závislosti na rychlosti jízdy vozidel
PÍŠEK, David
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením hmotnostní koncentrace polétavého prachu v silniční dopravě v závislosti na rychlosti jízdy vozidel. Z počátku je zde popsán polétavý prach, jeho typy, frakce a dopady na život člověka a životní prostředí. Dále se práce věnuje opatřením proti prašnosti, vlivům a dopadům dopravy na životní prostředí a s tím úzce spjatými evropskými emisními limity EURO. Součástí práce je také popis přístroje na měření DustTRAK II 8530 a jednotlivých měření prašnosti o velikosti frakce 10 m (PM10) při pohybu dvou vozidel s odlišnou hmotností na zvolených dopravních trasách. Naměřené hodnoty a jejich rozbor dokazují, že na velikost koncentrace prachových částic v ovzduší má vliv několik faktorů. Hlavními faktory jsou úroveň a charakter znečištění a typ dopravní trasy, intenzita provozu, rychlost projíždějících vozidel, zvolená stopa projetí vozidla v dopravním pruhu a rozmístění nečistot na vozovce.
Analýza hmotnostní koncentrace polétavého prachu v silniční dopravě v závislosti na dopravní trase a prostředí.
KLÍMA, David
Tato bakalářská práce na téma Analýza hmotnostní koncentrace polétavého prachu v silniční dopravě v závislosti na dopravním prostředí se zabývá měřením hmotnostní koncentrace polétavého prachu v místech, která se lišila jak v intenzitě provozu tak ve velikosti zdrojů prachových částic. Měřením byly získány objektivní informace o vlivu pohybu vozidel různých kategorií v silniční dopravě na znečištění ovzduší emisemi z nespalovacích procesů.
Hodnocení hmotnostní koncentrace polétavého prachu v silniční dopravě v závislosti na charakteru znečištění dopravní trasy.
PÁVEK, Miroslav
V bakalářské práci jsou uvedeny hodnoty znečištění ovzduší resuspendovanými tuhými znečišťujícími látkami o velikosti průměru (PM10) při pohybu vozidel rozdílných kategorií na znečištěných vozovkách dopravních tras. Měření bylo realizováno na třech dopravních trasách s provozem rozmanitých kategorií vozidel a s rozmanitou hmotností a charakterem znečištění vozovek. Naměřené hodnoty a rozbor výsledků ukazují, že na výsledné znečištění ovzduší v blízkosti vozovky má vliv několik faktorů. Jako hlavní faktory lze uvést úroveň a charakter znečištění vozovky, potom rozmístění nečistot na ploše vozovky, dalším faktorem je celková intenzita provozu a také způsob volby stopy při jízdě vozidla.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.