Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sea Cucumber Exquisite Aquatics
Kulíková, Kristýna ; Brož, Jan (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Závěrečná práce představuje tvorbu vizuální identity pro projekt ZONE000FT – módní značku a maloobchod, který spolupracuje se současnými umělci a designéry a produkuje oblečení, plakáty a další předměty v limitované edici. S vybraným umělcem vytvoříme kolekci předmětů, která bude volně k prodeji.
Sea Cucumber Exquisite Aquatics
Kulíková, Kristýna ; Brož, Jan (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Závěrečná práce představuje tvorbu vizuální identity pro projekt ZONE000FT – módní značku a maloobchod, který spolupracuje se současnými umělci a designéry a produkuje oblečení, plakáty a další předměty v limitované edici. S vybraným umělcem vytvoříme kolekci předmětů, která bude volně k prodeji.
Marketing fashion brands with a focus on ZARA
Droščáková, Jana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Mráz, Otakar (oponent)
Diplomová práce pojednává o specifikách módního průmyslu a marketingu oděvních značek, přičemž svou pozornost soustřeďuje zejména na španělskou značku Zara. Účelem práce je nabídnout čtenáři přehled marketingových metod a nástrojů, které využívají módní značky k oslovování, získávání a udržování svých zákazníků a specifikovat, jaké konkrétní formy marketingové komunikace využívá světově úspěšná Zara. Hlavním cílem práce je odhalit zda a jak tuto komunikaci vnímají čeští spotřebitelé, jak vnímají samotnou značku a následně poskytnout návrhy k zlepšení jejího stávajícího image. První část práce přináší přehled dostupných teoretických poznatků z oblasti módního průmyslu a marketingu, a popisuje a charakterizuje marketingovou komunikaci značky Zara. Druhá část sestává z vlastního výzkumu, kterým jsem se snažila přiblížit činnost a působení značky v českém prostředí, poodhalit marketingové cíle Zary v ČR a především zjistit jak tato značka skutečně působí na české spotřebitele a zda její představa o vlastním positioningu koresponduje s výsledky spotřebitelského výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.