|
Dopravní terminál Broumov
Jetmar, Jiří ; Ropek, Jan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh nového autobusového terminálu a rekonstrukce komunikace v ulici Nádražní ve městě Broumov.Práce se zabývá vhodným návrhem uspořádání autobusových zastávek.Součástí práce je návrh vhodného šířkového uspořádání komunikace v ulici Nádražní.Dále je řešen návrh parkovacích stání pro osobní automobily, úprava komunikací pro chodce a vhodné využití zbývajících ploch.
|
| |
|
Rekonstrukce ulice Roviny
Tesáček, Svatopluk ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rekonstrukce tří úrovňových křižovatek a železničního mostu o 1 poli na ulici Roviny v rozsahu studie. Ulice Roviny leží na JV okraji Brna v katastrálním území MČ Brno-Tuřany a Brno-Chrlice. Návrh vychází ze znalosti území a z dopravních průzkumů zpracovaných v rámci studie. Součástí práce je řešení zastávek MHD a pohybu chodců. Tvar křižovatek je ověřen vlečnými křivkami vozidel dle TP 171. Průjezdný profil pod nově navrženým mostem byl zvětšen na 4.80m a splňuje šířkové uspořádání kategorie S9,5.
|
|
Studie polohy přestupního terminálu v Ivančicích
Chlíbek, David ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Mým úkolem v rámci bakalářské práce je prověření polohy přestupního terminálu IDS v Ivančicích. S tímto úkolem je spojeno navržení nového železničního nástupiště a nového autobusového nádraží v blízkosti železničního přejezdu se silnicí II/152 ve staničení km 5,535 000 nedaleko současné železniční stanice . Předpokládám ukončení osobní vlakové dopravy ve stanici Ivančice na nově vybudovaném terminálu. Trať do Oslavan bude pokračovat pouze jako vlečka. Má práce spočívá ve zpracování 3 různých variant. Je potřeba zajistit dostatečnou kapacitu terminálu pro 7 autobusových linek a jednu linku vlakovou. Je také důležité zajistit dostatečné zázemí a pohodlný přístup pro cestující. Zabývám se tedy také bezbariérovým návrhem chodníků, přechodů pro chodce a bezbariérových ramp. Ve variantě 2 řeším i problém vysoké intenzity osobní a nákladní automobilové dopravy v centru města. V mém návrhu je nastíněn návrh silničního obchvatu, který by vedl v koridoru současné železniční trati.
|
| |
|
Přestupni uzel Uherský Ostroh
Pěček, Lukáš ; Petřík, Vlastimil (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh přednádražního prostoru v blízkosti železniční stanice Uherský ostroh na trati 340: Brno – Veselí nad Moravou a jeho napojení na stávající komunikace. Práce variantně řeší způsob napojení území na silnici I/55 v intravilánu obce, uspořádání parkovacích zastávek a autobusových zastávek. Součásti návrhu je také napojení území pro potřeby chodců a navržení míst pro odstavení jízdních kol.
|
|
Přestupni uzel Uherský Ostroh
Pěček, Lukáš ; Petřík, Vlastimil (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh přednádražního prostoru v blízkosti železniční stanice Uherský ostroh na trati 340: Brno – Veselí nad Moravou a jeho napojení na stávající komunikace. Práce variantně řeší způsob napojení území na silnici I/55 v intravilánu obce, uspořádání parkovacích zastávek a autobusových zastávek. Součásti návrhu je také napojení území pro potřeby chodců a navržení míst pro odstavení jízdních kol.
|
|
Dopravní terminál Broumov
Jetmar, Jiří ; Ropek, Jan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh nového autobusového terminálu a rekonstrukce komunikace v ulici Nádražní ve městě Broumov.Práce se zabývá vhodným návrhem uspořádání autobusových zastávek.Součástí práce je návrh vhodného šířkového uspořádání komunikace v ulici Nádražní.Dále je řešen návrh parkovacích stání pro osobní automobily, úprava komunikací pro chodce a vhodné využití zbývajících ploch.
|
| |
|
Rekonstrukce ulice Roviny
Tesáček, Svatopluk ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rekonstrukce tří úrovňových křižovatek a železničního mostu o 1 poli na ulici Roviny v rozsahu studie. Ulice Roviny leží na JV okraji Brna v katastrálním území MČ Brno-Tuřany a Brno-Chrlice. Návrh vychází ze znalosti území a z dopravních průzkumů zpracovaných v rámci studie. Součástí práce je řešení zastávek MHD a pohybu chodců. Tvar křižovatek je ověřen vlečnými křivkami vozidel dle TP 171. Průjezdný profil pod nově navrženým mostem byl zvětšen na 4.80m a splňuje šířkové uspořádání kategorie S9,5.
|