Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Manipulace v marketingové komunikaci
BURIANOVÁ, Denisa
Cílem předkládané diplomové práce je vyhodnocení postoje generace Y vůči používaným manipulativním praktikám vybraných obchodníků a to na základě analýzy problematických přístupů. Z hlediska metodického postupu byl využit kvalitativní přístup, konkrétně metody obsahové analýzy a individuální hloubkové rozhovory. Výsledky ukazují, že s novou technologickou érou je k dispozici mnoho nových metod, kterými lze manipulovat spotřebitelské chování při rozhodování o nákupu. Mezi respondenty, kterými byli zástupci generace Y, převažoval negativní postoj k manipulativním praktikám používaných při slevových akcích v rámci podpory prodeje. Předmětem kritiky byl též přístup k influencer marketingu a propagaci alkoholických a tabákových výrobků. Naopak tolerantnější přístup byl zastáván k reklamním spotům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.