Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posilování čínského IT sektoru jako možná cesta z pasti středního příjmu
Pitnerová, Kristýna ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Žamberský, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku pasti středního příjmu, v souvislosti s vývojem čínské ekonomiky a sektoru informačních technologií od počátku 21. století. První kapitola definuje střední příjem a popisuje charakteristiky pasti středního příjmu. Druhá kapitola se zabývá již konkrétněji vývojem čínské ekonomiky, výzvami a popisuje roli čínské vlády v oblasti výzkumu a vývoje. Třetí kapitola věnuje pozornost čínským zahraničním fúzím a akvizicím, které jsou hlavním nástrojem pro získání chybějícího know-how a znalostí v oblasti high-tech technologií. Čtvrtá kapitola popisuje konkrétní případy vývoje vybraných čínských výrobců v IT oboru - Lenovo a Huawei. Na základě komparace provedení zahraničních akvizicí těchto dvou společností byla prokázána souvislost mezi přístupem k realizaci akvizice a vlivem dané značky na globálním trhu. Hlavním cílem práce je ověření teze o posilování čínského odvětví informačních technologií nejen na domácím trhu, ale i ve světě, kdy je demonstrováno, že zvýšená podpora vývoje v oblasti informačních technologií je jednou z možných cest z pasti středního příjmu.
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Wachtler, Kamilla Dóra ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Internet a nové, rychle se objevující a ěnící online technologie vyvolaly podstatné změny v marketingu -- obzvláště pak pokud jde o direct marketing. Kromě rostoucí oblíbenosti internetu má na tradiční metody marketingu vliv rovněž rozvoj databází a marketingu typu one-to-one. Tato práce ukazuje možnosti aplikace postupů direct marketingu ve společnosti zaměřené na informační technologie (IT). V první části práce stručně shrnuje koncpety a postupy direct marketingu, jejich dosavadní vývoj a trendy..V další části se v souvislosti s uplatněním direct marketingu analyzují odlišnosti mezi B2B a B2C marketingovou komunikací a její role v IT společnosti (IT odvětví). Poslední část práce obsahuje případovou studii spolupráce společností SEAL Communication a Oracle, jenž ukazuje, jak IT společnost může efektivně využívat direct marketing pro dosažení svých cílů a vytváření dlouhodobých a plodných vztahů se zákazníky. Pro úspěšnou marketingovou kapmpaň (direct marketing) byly využity jak internetové nástroje, tak tradiční metody marketingu, což ukazuje, že je možné při zacílení na různé skupiny s odlišnými potřebami společně využívat odlišné marketingové postupy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.