Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Branding a jeho význam pro primární a sekundární trh s uměním v České republice.
Ludvíková, Daniela ; Janištinová, Anna (vedoucí práce) ; Dianová, Markéta (oponent)
Diplomová práce identifikuje a analyzuje aspekty a specifika tvorby značky umělce v uměleckém sféře. Tato specifika jsou poměrně odlišná od tvorby značky v korporátním světě. První část práce vymezuje teoretické základy brandingu a marketingové komunikace s důrazem na ty aspekty, které jsou duležité ve vztahu k trhu s uměním. Teoretické vymezení v kombinaci s výsledky z kvalitativního výzkumu, který byl proveden s předními současnými umělci a zástupci předních českých galeriích, pomáhá nastínit nejdůležitější faktory ovlivňující proces tvorby značky umělce. Praktická část je zaměřená zejména na ty brandingové faktory, které mají významný dopad na hodnotu a cenu uměleckých děl. V poslední části diplomové práce jsou představeni současní umělci, kteří si dokázali vybudovat silnou značku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.