Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Zajícová, Pavlína ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Martina, Martina (oponent)
Cílem práce je zjištění odlišností ve vnímání a znalosti značek sportovního oblečení a v kupním chování v závislosti na účelu nákupu (pro provozování sportovních aktivit, volnočasové nebo každodenní nošení) a doporučení kroků pro budování silné značky českým výrobcům sportovního oblečení. V teoretické části práce je na základě analýzy a syntézy sekundárních zdrojů dat, jejich citací a komparací stanovisek různých autorů charakterizováno marketingové řízení, jeho nástroje, značka a kupní chování spotřebitelů. Vlastní práce je zaměřena na analýzu sekundárních dat o značkové politice vybraných značek sportovního oblečení (Nike, Adidas, Puma, Alpine Pro, Hannah, Husky) a primárních dat získaných dotazníkovým šetřením, které objasňují vnímání značky u sportovního oblečení, kupní chování a povědomí o vybraných značkách. Na základě zjištěných informací je zformulován závěr a doporučení pro budování silné značky u sportovního oblečení, které sestává z kontinuální práce na vytváření identity značky, neopomíjení identifikačních prvků a aktivního sdělování hodnot, které přináší současným i potenciálním zákazníkům a z doporučení zaměřit se na segment aktivně sportujících zákazníků, kteří v současné době nemají oblíbenou značku. Úspěšné získání tohoto segmentu umožňuje vytvoření poměrně velké základny loajálních zákazníků.

Viz též: podobná jména autorů
3 Zajícová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.