National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Analysis of the 3M Company´s business and marketing activities
Stašová, Jana ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Tejkal, Stanislav (referee)
The subject of this diploma thesis is besides the general introduction of the 3M Company and the B2B orientation which becomes more and more important nowadays also the practical part in form of situation analysis of the Automotive Aftermarket Division (AAD) as well as its marketing mix. The target market conditions, customer and competitive environment much like available human resources are important factors having influence on the components of the 4P concept. The objective of the thesis is not only the determination of common signs but mainly the discovery of differences in business and marketing activities of the Austrian and Czech AAD. Further purpose is disclosing main causes of the Austrian success and proposition of possible measures to the Czech division in order to rise efficiency of its business and marketing activities leading to potential increase in sales results.
Instituce ochrany spotřebitele
Stašová, Jana ; Zeman, Jiří (advisor) ; Filipová, Alena (referee)
Obsahem bakalářské práce je vedle vymezení právní úpravy problematiky ochrany spotřebitele a související propagace této otázky ve sdělovacích prostředcích především charakteristika institucionálního rámce ochrany spotřebitele, který je pro samotné spotřebitele prakticky nejdůležitější částí celého systému. Cílem práce je vystižení institucionální úpravy této problematiky v České republice a její porovnání s Rakouskem, jakožto "starší" členskou zemí Evropské unie, určení společných znaků a rozdílů této otázky mezi oběma zeměmi.

See also: similar author names
2 Stašová, Jarmila
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.