|
Analýza motivačního programu ve společnosti AdFinance, s.r.o.
Rýznarová, Pavla ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Suchý, Tomáš (oponent)
Každý účastník trhu, ať už jednotlivec podnikatel či firma, hledá a snaží se vytvářet těžko napodobitelné konkurenční výhody proto, aby se odlišil od ostatních a uspěl. Doba postoupila a je stále těžší být dlouhodobě unikátní v dnešním globalizovaném světě. Určitou výhodou tedy je, že každý člověk je jedinečný, a tak má každý zaměstnavatel v ruce eso v podobě svých zaměstnanců, se kterým je zapotřebí "jen" správně naložit. Díky tomu se podíváme na ústřední komponent úspěchu podniků -- motivaci. Motivace zaměstnanců je klíčová již při samotném výběru uchazečů o místo, nadále při snaze udržovat maximální výkon zaměstnanců, zvyšování jejich produktivity, zajištění jejich loajality a spokojenosti, aby neodešli ke konkurenci, a tak je zapotřebí disponovat řádně propracovaným a vhodně nastaveným motivační programem.
|