National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Coffee shop as the topic of Czech art of the first half of 20th century
Hnilicová, Eva ; Konečný, Lubomír (advisor) ; Lahoda, Vojtěch (referee)
"Stýkali se lidé na fóru, stýkali se v klášteřích, stýkali se v salónech. Dnes není ani fóra, ani klášterů s tímto významem, ani salónů s tímto ovzduším. Dnes jsou kavárny. "1 píše Milena Jesenská v roce 1920. Kavárna se stala otevřeným místem setkání městskému člověku, který bez pozvání, do ní mohl vstoupit kdykoliv, kdy potřeboval. Vznikly i takové kavárny, které se staly známé po celém městě, shromaždiště duchovního, bohémského a uměleckého jako světa. Společnosti těchto kaváren ve svých diskusích a následně svých dílech literárních, hudebních a výtvarných zhodnocují obdobnou problematiku, myšlenku, námět. Vytvářejí celistvý skupinový (mnohdy i generační) projev, který ovlivňuje dobu následující. Vzniklo by moderní umění, francouzské nebo české, bez kaváren? Bez prostředí, kde umělec bez zakázek nacházel v společných rozhovorech, ale i v uvolněné zábavě spojence proti oficiálnímu proudu nebo veřejnému mínění na cestě za vyjádřením nového, společensky či umělecky aktuálního? Ve Francii se v 70. letech 19. století schází početná společnost "malířů moderního života" v Café Guerbois a pak v Café da la Nouvelle Athénes na Montmartru. V prvním desetiletí dvacátého století žijí "kubisté" v Lapin Agile, ve dvacátých letech je centrem Montparnasse a kavárny 1a Rotonde, Le Dome, Closerie des Lila s. Literární...
Demand and marketing possibilities in badminton
Hnilicová, Eva ; Macáková, Libuše (advisor) ; Nečadová, Marta (referee)
The main aim is to analyze and describe the situation of the demand for badminton in Czech Republic and to verify if this demand is increasing or decreasing. Furthermore to think about which instruments would help to develop the demand for badminton. Some perspective for the future is the development of marketing activities. The opportunities for sports marketing I will try to present at a practical example of the SPORT INVEST Marketing company stands for the currently best Czech badminton player.
Poptávka po badmintonu
Hnilicová, Eva ; Janstová, Libuše (advisor) ; Adámek, Petr (referee) ; Nováček, Jan (referee)
Práce mapuje situaci poptávky po badmintonu v České republice a snaží se ověřit, zda má tato poptávka rostoucí či klesající tendenci. Zabývá se především faktory, které ovlivňují poptávku po statcích volného času a dále těmi, které by v budoucnu mohly pozitivně ovlivnit růst poptávky po badmintonu. Celá práce je postavena na výstupech z dotazníků, které posloužily jako zdroj praktických informací o poptávce jednotlivých badmintonistů.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.