National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Culture elements in Marketing
Hábltová, Lenka ; Koudelka, Jan (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.
Culture elements in Marketing
Hábltová, Lenka Bc. ; Koudelka, Jan (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.

See also: similar author names
1 Hábltová, Lenka Bc.
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.