National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Brand management of chosen brand
Eisenbarthová, Tereza ; Průša, Přemysl (advisor) ; Pavelková, Mária (referee)
The master thesis analyzes the brand Maybelline New York. Maybelline belongs to the mass market division of the multinational cosmetics company L'Oréal. It offers products of colour cosmetics in four main segments: eyes, face, lips and nails. The thesis is divided into three main parts. The first part is theoretical and it is actually the basis for next sections. The second part introduces the brand Maybelline, describes its identity, position on the Czech market, competition and marketing mix. There is also mentioned the new sub-brand MNY. The last part is dedicated to the research of secondary and primary data, interpretation of its results and suggestions for improvement.
Integrace muslimských přistěhovalců do západoevropské společnosti - vybrané státy
Eisenbarthová, Tereza ; Abrhám, Josef (advisor) ; Bič, Josef (referee)
Bakalářská práce se zabývá integrací muslimských přistěhovalců do západoevropské společnosti. Na vybraných státech, kterými jsou Německo, Nizozemí, Francie a Velká Británie, ukazuje jak vlády jednotlivých států přistupují ke svým přistěhovalcům muslimského původu a do jaké míry se jim daří jejich začleňování mezi domácí obyvatelstvo. U každého státu je nejprve přiblížena historie příchodu muslimů do dané země, dále se práce zabývá integrací na různých úrovních jako je školství, pracovní trh, bydlení, náboženství, hodnoty a identifikace. V závěru je uvedeno zhodnocení aktuálního stavu a očekávané budoucí tendence dané problematiky.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.