Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoje konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku
DUDKOVÁ, Iveta
Cílem této diplomové práce je zjištění vnímání a zaujetí postojů konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku a vytvoření návrhu na využití získaných informací. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá pojmy souvisejícími s postoji a vnímáním spotřebitele. Pro praktickou část byly jako reklamní prostředek pro analýzu vybrány nabídkové listy supermarketu Terno. Praktická část obsahuje výzkum zahrnující konečné spotřebitele z Jihočeského kraje, hloubkové rozhovory s několika spotřebiteli a rozhovor s marketingovým ředitelem firmy. Tyto tři části jsou společně zpracovány a vyhodnoceny. Závěr práce je zaměřen na analýzu výsledků a vytvoření návrhů, které by firma mohla použít.
Význam a využití marketingu ve vybrané české firmě
DUDKOVÁ, Iveta
Cílem bakalářské práce je zjistit, zda vybraná firma využívá marketing a případně navrhnout změny, které by vedly ke zlepšení stávající situace. Teoretická část je založena na studiu odborné literatury. Praktická část analyzuje, zda vybraná firma využívá principy marketingu. Tato část zahrnuje řízený rozhovor s ředitelkou supermarketu Terno v Českých Budějovicích. Závěr práce je zaměřen na analýzu stávající situace ve firmě. Jsou vyhodnoceny výsledky a navrženy případné změny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.