National Repository of Grey Literature 773 records found  beginprevious764 - 773  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
ASP (Application Service Providing) - Spekytování aplikací formou ASPcifika pos
Váňa, Ondřej ; Žídek, Tomáš (advisor) ; Bruckner, Tomáš (referee)
Application Service Providing (ASP) neboli poskytování aplikačních služeb je jedním z nových způsobů distribuce softwaru. Tato práce si klade za cíl seznámit čtenáře se specifiky využití tohoto modelu. Analyzuje ASP z různých úhlů pohledu, snaží se nalézt silné a slabé stránky v jednotlivých oblastech, tj. ekonomické, technologické a obchodně organizační. První část se zabývá strukturou a výší nákladů zákazníka. Další část se zaměřuje na dostupnost a bezpečnost služby, jakož i na vlastnosti samotné aplikace. Poslední kapitola je věnována vztahu poskytovatele a zákazníka včetně jeho řízení pomocí smlouvy o úrovni služby (SLA).
Analýza péče o zaměstnance ve firmě Metaz, a.s.
Říhová, Lenka ; Beroušek, Petr (advisor) ; Šikýř, Martin (referee)
Práce pojednává o poskytovaných službách zaměstnancům v konkrétní firmě Metaz, a.s.. Nejprve popisuje poskytované služby, následuje podrobná SWOT analýza a na závěr zhodnocení silných stránek v poskytovaných službách a doporučení možného zlepšení v poskytování služeb.
SOUČASNÉ OTÁZKY DISTRIBUCE POJISTNÉ SLUŽBY V ČESKÉ REPUBLICE
Pecina, Petr ; Dědková, Eva (advisor) ; Daňhel, Jaroslav (referee)
Práce se zabývá analýzou distribuce pojistné služby v ČR, s akcentem na životní pojištění. Úvodní část se věnuje specifikaci pojistné služby. Hlavní část analyzuje jednotlivé distr. kanály (pojišťovna, bankopojištění, internet, telefon, makléřská společnost, samostatný zprostředkovatel, brokerpool), Multi Level Marketing. Druhá polovina je věnována rozborou osobnostních předpokladů pro činnost zprostředkovatele, typickým bodům českého finančního trhu, mým vlastním zkušenostem. Závěr práce se věnuje konkrétním návrhům pro účastníky distribuce (klient, zprostředkovatel) a státní orgány se zaměřením na dva důležité poznatky - nižší úroveň finančního povědomí občanů, obtížná srovnatelnost pojistných produktů.
Podnikatelský záměr: Právní služby poskytované formou elektronického obchodu
Vašíček, Petr ; Hartman, Ladislav (advisor) ; Sigmund, Jakub (referee)
Práce se nejprve zabývá fenoménem internetu, jeho povahou, vývojem, jednotlivými službami i rozšířením mezi obyvatele. Společně s deskripcí elektronického obchodu a základních principů provozování advokacie v ČR, pak tvoří analyticko-teoretickou základnu pro ukotvení zamýšleného podniku. Na tomto základě je pak rozpracován konkrétní podnikatelský záměr poskytování právních služeb prostřednictvím internetu.
The Current Issues of Web Services and the Supply of Web Services in the Czech Republic
Zelenka, Dušan ; Gála, Libor (advisor) ; Štumpf, Petr (referee)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku webových služeb, především pak na jejich komunikační a interakční protokol SOAP, který tvoří jejich klíčovou část. Úvod je věnován především terminologii webových služeb a jejich koncepci. Další část je již plně zaměřena na protokol SOAP a pojednává o historickém vývoji SOAPu a standardizačních aktivit okolo něj. Dále pak obsahuje rozbor základních aspektů protokolu SOAP. Další a nejpodstatnější částí této práce je rozbor problémů současných webových služeb, především jejich problémů s interoperabilitou. Tato práce tyto problémy nejen shrnuje a popisuje, ale zároveň se snaží navrhnout i řešení těchto problémů. Dále pak obsahuje i metodický postup pro hledání a odstraňování problémů interoperability webových služeb. Poslední část je věnována analýze nabídkové strany trhu webových služeb v ČR.
Analýza efektivnosti poskytování veřejných služeb municipalitou
Paršo, Michal ; Ochrana, František (advisor) ; Huňka, Pavel (referee)
Práce se zabývá analýzou způsobů poskytování veřejných služeb. Těžištěm práce je typologie veřejných služeb a subjektů, které zabezpečují proces jejich poskytování. Klíčovou oblasti zabezpečování služeb v práci, jsou veřejné zakázky s důrazem na efektivnost poskytování veřejných služeb. Praktická část se zabývá srovnáním inpu-outputových metod a srovnáním výběrové metody CUA s metodou, která se používá ve veřejném sektoru s předpokladem, že metoda využívána ve veřejném sektoru je neefektivní.
Komparatívna analýza prílivu priamych zahraničných investícií a ich vplyvu na ekonomiky Vyšegrádskej štvorky
Čavojská, Eva ; Dvořáková, Dana (advisor) ; Dvořáková, Dana (referee)
Problematika priamych zahraničných investícií je v aktuálnej dobe veľmi diskutovanou témou. Niet sa čo čudovať, veď ich dynamika v posledných dvoch desaťročiach prevyšuje dynamiku medzinárodného obchodu s tovarom a službami. Ich nositeľmi sú prevažne finančne a technologicky silné spoločnosti, hľadajúce nové odbytištia pre svoje výstupy. Predkladaná diplomová práca sa zameria práve na fenomén rozširovania priamych zahraničných investícií (ďalej PZI) do špecifického regiónu štyroch ekonomík: Maďarska, Poľska, Českej a Slovenskej republiky.
Význam využití informací v případech globálního terorismu
Lupač, Jaroslav ; Toman, Prokop (advisor) ; Brechlerová, Dagmar (referee)
Práce seznamuje s problematikou globálního terorismu, jeho formami, příčinami a důvody vzniku, včetně trendů a forem jeho realizace. Dále se zabývá jednou z klíčových forem boje proti tomuto fenoménu a to zpravodajskými službami. Práce poukazuje především na obecné principy fungování zpravodajských služeb, strukturu jejich činnosti a na problematiku práce analytických pracovníků, na nichž leží hlavní tíha činnosti zpravodajských služeb. V poslední části teoretického úvodu se zabývám problematikou dezinformací jako formy manipulace, kterou využívají mocenské či teroristické struktury k prosazení svých cílů. V praktické části je záměrem vytyčit hlavní příčiny a provést analýzu vzniku událostí 11. září 2001. V další části ukazuje práce praktickou aplikaci dezinformační kampaně a její důsledky včetně výkladu modelů komunikace v klasických sítích a v sítích typu ?malý svět?.
Outsourcing v zahraničním obchodě (vybrané problémy)
Břenková, Andrea ; Jelínková, Eva (advisor)
Předmětem častých diskusí posledních několika desetiletí se stal pojem outsourcing, tedy využití externí firmy pro zpracování vedlejších či podpůrných firemních činností. Outsourcing může být aplikován v celém spektru činností firmy, od zajištění služeb až po zajišťování téměř celého procesu výroby. V této práci přiblížím právě tu oblast, která se týká outsourcingu služeb. V českém jazyce dosud neexistuje žádná publikace, která by čtenáře komplexně informovala o problematice outsourcingu. Snaha vyplnit nebo alespoň zmenšit tuto mezeru, tedy vytvořit o tomto tématu ucelený text, je hlavním cílem této práce. V její úvodní části se budu soustřeďovat na vymezení pojmu outsourcingu, na jeho stručnou historii a rozdělení podle v současnosti nejčastěji vyčleňovaných činností. Dále se zaměřím na důvody, na základě kterých se společnosti rozhodují vyčleňovat svoje podnikové procesy, stejně tak jako na rizika s tím spojená. V další části práce popíšu jednotlivé fáze celého outsourcingového procesu a jejich význam pro úspěšné fungování spolupráce zadavatele a poskytovale outsourcingových služeb. Předposlední část obsahuje srovnání a názory představitelů amerických a evropských společností na předmět, efektivitu a intenzitu outsourcingových služeb. Pro téma outsourcingu jsem se nerozhodla náhodou. Před časem jsem získala zaměstnání ve velké mezinárodní společnosti poskytující outsourcingové služby. To byl okamžik, kdy jsem se o tuto oblast začala aktivně zajímat. Zkušenosti, které jsem v tomto zaměstnání získala, se odrážejí v poslední části práce ? konkrétním příkladu fungování outsourcingového projektu z pohledu poskytovatele. Problematika outsourcingu je velmi rozsáhlá, a proto v této práci nemohou být obsaženy všechny aspekty, které zahrnuje. Obsahuje kromě komplexního pohledu na toto téma pouze některé problémy, vybrané s přihlédnutím k jejich aktuálnosti a frekvenci výskytu.
Management kvality ve veřejné správě - Model CAF
Volný, Jiří ; Mates, Pavel (advisor) ; Janoušková, Alena (referee)
Práce se snaží reagovat na posun ve vnímání fungování veřejné správy. Tím je zejména přechod od nařizovací správy k chápání správy jako službě veřejnosti. Jednou z možností modernizace a zlepšení práce veřejné správy je aplikace metod managementu kvality. V práci se poukazuje na rozdílnost veřejné správy a celého veřejného sektoru oproti soukromému. Ze soukromé sféry jsou zdůrazněny metody, které mohou být aplikovatelné i ve veřejné správě. Větší část práce je pak věnována Modelu CAF (Common Assessment Framework), který byl speciálně navržen pro implementaci ve veřejném sektoru. Pro jeho snazší zavedení jsou uvedeny i upravené praktické příklady ze starších projektů.

National Repository of Grey Literature : 773 records found   beginprevious764 - 773  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.