National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.00 seconds. 
Marketing ve vyhledávačích
Hubka, Michal ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Kadaník, Petr (referee)
Předmětem této práce je marketing ve vyhledávačích (Search Engine Marketing ? SEM). Jako součást internetového marketingu představuje SEM proces skládající se zejména z optimalizace stránek pro vyhledávače (Search Engine Optimization ? SEO) a reklamního systému Pay-per-click (PPC). Cílem této práce je vysvětlit pojetí internetového marketingu, způsob jakým probíhá marketing ve vyhledávačích, jednotlivé součásti SEM, jednotlivé formy/součásti s ohledem na Search Engine Marketing jako kontinuální proces. Dále uvést a zhodnotit hlavní marketingové agentury poskytující služby SEO a představitele reklamních PPC systémů, navrhnout pro malou/střední firmu vhodný přístup k problematice SEM a doporučit vhodný postup při aplikaci. V první části se práce věnuje významu internetového marketingu a důvodům jeho využití. Dále práce seznamuje s tradičními prostředky IM. Následuje vysvětlení problematiky Search Engine Marketingu a jeho součástí. Poté se práce zaměřuje na subjekty poskytující SEM a na jejich hodnocení i s ohledem na náklady, které vynaloží klient za jejich služby. Závěrečná část je věnována příkladu zavádění SEM.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.