National Repository of Grey Literature 27 records found  beginprevious17 - 26next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Basic Statistical Data about the Activities of Cultural Facilities in the Czech Republic: Education of Public. 4. díl, Edukace a veřejná osvěta
Janebová, Vlasta ; Gonzálesová, Marie ; Národní informační a poradenské středisko pro kulturu - Centrum informací a statistik kultury
V publikaci jsou zveřejněny vybrané údaje ze statistického zjišťování za rok 2011. Předmětem zjišťování je činnost hvězdáren, planetárií, astronomických zařízení přístupných veřejnosti v první části. V části druhé pak jsou uvedena data o kulturních domech, městských kulturních střediscích, centrech volného času a dalších subjektech, které pořádají kulturní a společenské akce a zajišťují zájmovou uměleckou činnost.
Fulltext: Download fulltextPDF
Basic Statistical Data about the Activities of Cultural Facilities in the Czech Republic: Education of Public. 4. díl, Edukace a veřejná osvěta
Janebová, Vlasta ; Gonzálesová, Marie ; Národní informační a poradenské středisko pro kulturu - Centrum informací a statistik kultury
V publikaci jsou zveřejněny vybrané údaje ze statistického zjišťování za rok 2010. Předmětem zjišťování je činnost hvězdáren, planetárií, astronomických zařízení přístupných veřejnosti v první části. V části druhé pak jsou uvedena data o kulturních domech, městských kulturních střediscích, centrech volného času a dalších subjektech, které pořádají kulturní a společenské akce a zajišťují zájmovou uměleckou činnost.
Fulltext: Download fulltextPDF
Basic Statistical Data about the Activities of Cultural Facilities in the Czech Republic: Education of Public. 4. díl, Edukace a veřejná osvěta
Janebová, Vlasta ; Gonzálesová, Marie ; Národní informační a poradenské středisko pro kulturu - Centrum informací a statistik kultury
V publikaci jsou zveřejněny vybrané údaje ze statistického zjišťování za rok 2009. Předmětem zjišťování je činnost hvězdáren, planetárií, astronomických zařízení přístupných veřejnosti v první části. V části druhé pak jsou uvedena data o kulturních domech, městských kulturních střediscích, centrech volného času a dalších subjektech, které pořádají kulturní a společenské akce a zajišťují zájmovou uměleckou činnost.
Fulltext: Download fulltextPDF
Impulzy pro umělecké vzdělávání v České republice a Německu: sborník příspěvků z konference : Praha 27. února 2013
Národní informační a poradenské středisko pro kulturu (NIPOS) ; Goethe Institut
The conference focused on increasing the attractiveness of cultural institutions for the younger generation, facilitating children and young people's access to art and culture and developing artistic education in both countries.
Fulltext: Download fulltextPDF
Diskusní fórum Umělecké vzdělávání a role kulturních institucí: Praha 22.-23. září 2011 : sborník příspěvků
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR ; Národní informační a poradenské středisko pro kulturu (NIPOS) ; Ministerstvo kultury ČR ; Doležalová, Kateřina
Konference se zabývala dostupností uměleckého vzdělávání a jeho kvalitou. Byly uvedeny příklady dobré praxe a projekty kulturních institucí zaměřené na mimoškolní umělecké vzdělávání.
Fulltext: Download fulltextPDF
Cooking Stone Soup: Porous Workforce Training at the Czech National Library of Technology as a Supplement to (Impermeable) University Education
Chodounská, Alena ; Krueger, Stephanie
As in many other countries around the world, STEM (science, technology, engineering, and mathematics) libraries in the Czech Republic are facing the difficult challenge of meeting the rapidly-evolving service needs of the communities they support in an environment in which the current university educational system does not provide graduates—neither those from STEM subjects nor those graduating from Czech library/information professional schools—with the appropriate set of skills needed for working in today’s specialized information provision settings. As a result, the Czech National Library of Technology (NTK) has been forced to provide on-the-job workforce training since early 2015 to its reference, instructional, and front-lines services staff simply in order to keep pace with STEM library developments outside the Czech Republic. This weekly workforce training effort, christened NTKu (short for NTKyouniversity), does not resemble traditional university education with its rigid structures and focus on the attainment of a degree. NTKu is, instead, porous: traditional “impermeable,” less flexible university curricula are supplemented with on-demand, ever-changing targeted instruction on specific issues, topics, and skills applied immediately to real-work settings. This manner of instruction, as the authors discuss in the paper, can yield highly effective results; however, unique challenges can emerge in an instructional environment lacking traditional measures of effectiveness (i.e., grades) and requiring voluntary participation by both learners and instructors. Such porous instructional efforts resemble those of open source software (OSS) communities, in which voluntary effort can produce results benefiting a particularly community—but only to the degree of investment provided by contributors. Such initiatives resemble cooking stone soup: the results can be tasty, but everyone involved needs to bring something to the table.
Fulltext: idr-1016_1 - Download fulltextPDF
Slides: idr-1016_2 - Download fulltextPDF
The Moodle LMS in NTL
Kocan, Marek
LMS Moodle patří mezi nejvyspělejší a nejrozšířenější systémy pro řízení elektronického vzdělávání vůbec. Cílem příspěvku je představit tento e-learningový nástroj z různých pohledů tak, jak jej běžně nevídáme a ukázat pokročilé a uživateli oceňované vlastnosti včetně speciálních rozšiřujících modulů. Příspěvek tak nebude zaměřen na šedivou teorii, ale zajímavé aspekty a ukázky využití LMS Moodle v reálné praxi.
Slides: idr-518_1 - Download fulltextPDF
Video: idr-518_2 - Download fulltextMP4
Analýza potřebnosti a využívání environmentálních center na území České republiky
Brontosauří ekocentrum Zelený klub (BEZK), Praha ; Agentura Koniklec, o.s., Praha ; Středisko ekologické výchovy a etiky Rýchory - SEVER, Brontosaurus Krkonoše, Horní Maršov ; Činčera, Jan ; Kunssberger, David ; Lupač, Miroslav ; Činčera, Pavel ; Gollová, Dita ; Kulich, Jiří
Studie podrobně analyzuje stávající nabídku, ale i poptávku pro poskytování enviromentálního vzdělávání se zaměřením na mimoškolskou oblast a na posouzení infrastruktury environmentálních center z hlediska jejiho současného složení, trendů rozvoje a potřebnosti. Zkoumanou skupinou byla střediska a insituce provádějící EVVO v mimoškolní oblasti a okrajově též instituce tuto činnost plánující a mající pro ni potenciál. Práce se zabýva evaulací a efektivitou programů, které střediska připravují. V příloze je uveden seznam jednotlivých ORP dle IDC EVVO
Analýza potřebnosti a využívání environmentálních center na území České republiky: Katalog subjektů skupiny A
Brontosauří ekocentrum Zelený klub (BEZK), Praha ; Agentura Koniklec, o.s., Praha ; Středisko ekologické výchovy a etiky Rýchory - SEVER, Brontosaurus Krkonoše, Horní Maršov ; Činčera, Jan ; Kunssberger, David ; Lupač, Miroslav ; Činčera, Pavel ; Gollová, Dita ; Kulich, Jiří
Katalogové listy klíčových subjektů, kteří jsou nositeli většiny stávajících aktivit EVVO v ČR. Jsou uvedeny údaje: název organizace, kontaktní údaje, provozoval, údaje o činnost střediska, cílové skupiny, geografický dosah, fotografie zařízení.

National Repository of Grey Literature : 27 records found   beginprevious17 - 26next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.