National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.02 seconds. 
Selfhelp skills training for children with autism in pre-school age
Nachlingerová, Jana ; Strnadová, Iva (advisor) ; Valešová Malecová, Barbara (referee)
Tato bakalářská práce se zabývá nácvikem sebeobslužných dovedností u dětí s autismem předškolního věku. Práce si klade za cíl zmapovat případné možnosti rozvoje sebeobslužných dovedností u výše uvedených dětí, a to na základě dvou případových studií. Teoretickým východiskem jsou poznatky zahrnující specifické znaky autismu u dětí předškolního věku, poznatky vztahující se k sebeobslužným dovednostem a dále k jejich možnému nácviku. Samotná výzkumná část vychází ze spolupráce s klienty v terénu. Je zde nastíněn průběh nácviku konkrétních sebeobslužných dovedností a zároveň je mapována úroveň ostatních sebeobslužných dovedností klientů. Práce vychází z přímé spolupráce, pozorování, rozhovorů a práce s dokumentací. SYNOPSIS The topic of this bachelor theses is a selfhelp skills training for children with autism in pre-school age. The aim is to map out the possibilities of a development of selfhelp skills for the above mentioned group of children. This is done on the base of two case studies. The theses draws from theoretical knowledge which includes specific signs of autism in preschool children, information about selfhelp skills and its training options. The research part is based on fieldwork. The theses shows the whole process of selfhelp skills training and also describes the level of other selfhelp...
Selfhelp skills training for children with autism in pre-school age
Nachlingerová, Jana ; Strnadová, Iva (advisor) ; Valešová Malecová, Barbara (referee)
Tato bakalářská práce se zabývá nácvikem sebeobslužných dovedností u dětí s autismem předškolního věku. Práce si klade za cíl zmapovat případné možnosti rozvoje sebeobslužných dovedností u výše uvedených dětí, a to na základě dvou případových studií. Teoretickým východiskem jsou poznatky zahrnující specifické znaky autismu u dětí předškolního věku, poznatky vztahující se k sebeobslužným dovednostem a dále k jejich možnému nácviku. Samotná výzkumná část vychází ze spolupráce s klienty v terénu. Je zde nastíněn průběh nácviku konkrétních sebeobslužných dovedností a zároveň je mapována úroveň ostatních sebeobslužných dovedností klientů. Práce vychází z přímé spolupráce, pozorování, rozhovorů a práce s dokumentací. SYNOPSIS The topic of this bachelor theses is a selfhelp skills training for children with autism in pre-school age. The aim is to map out the possibilities of a development of selfhelp skills for the above mentioned group of children. This is done on the base of two case studies. The theses draws from theoretical knowledge which includes specific signs of autism in preschool children, information about selfhelp skills and its training options. The research part is based on fieldwork. The theses shows the whole process of selfhelp skills training and also describes the level of other selfhelp...

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.