National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Engineering geology conditions of a motorway bridge over Vltava river in Prague
Polák, Zdeněk ; Král, Jan (advisor) ; Havelka, Jaroslav (referee)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením inženýrskogeologických poměrů mostu na stavbě č. 519 silničního okruhu kolem Prahy včetně vyšetření stability skalních svahů v místě předpokládané výstavby. Jedná se o přemostění hlubokého erozního údolí Vltavy, na jehož svazích vystupují na povrch horniny svrchnoproterozoického stáří. Na lokalitě byly zhodnoceny pomocí rešerše archivních podkladů, vlastní rekognoskace a laboratorních zkoušek, geologické, hydrogeologické a inženýrskogeologické poměry, které jsou přehledně uvedeny v inženýrskogeologické mapě v měřítku 1:2000 a řezu 1:500. Jako podklad pro vyhodnocení stability skalních svahů sloužila podrobná dokumentace skalních výchozů. Samotné vyšetření stability proběhlo pomocí klasifikace Slope Mass Ratting a Marklandova testu pro stereografickou projekci. Na výstupech práce je souhrnně popsán horninový masiv včetně mapy stability skalních svahů v měřítku 1:500 a popsány základové poměry uvažovaného mostu.
Engineering-geological aspects of the construction of metro line C in Prague
Zemánek, Jan ; Rout, Jiří (advisor) ; Zmítko, Jiří (referee)
This bachelor's thesis follows up engineering-geology of charakteristics of the Prague metro line C. Describtion of the construction history and of the main methods used in the construction of tunnels and stations. The effort was also evaluate the content and scope of engeneering-geology research for the preparation of constructions in various stages of construction. Special attention is focused on unusual parts of the construction, where exceptional or in the Czech Republic non-standard construction approaches were used. This work summarizes the historical engeneering-geology experience with the construction of line C, which can be used in the preparation of the project of metro line D, whose line runs partly in parallel and in similar geological conditions as line C. Key words: metro, terrace
Engineering geology conditions of a motorway bridge over Vltava river in Prague
Polák, Zdeněk ; Král, Jan (advisor) ; Havelka, Jaroslav (referee)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením inženýrskogeologických poměrů mostu na stavbě č. 519 silničního okruhu kolem Prahy včetně vyšetření stability skalních svahů v místě předpokládané výstavby. Jedná se o přemostění hlubokého erozního údolí Vltavy, na jehož svazích vystupují na povrch horniny svrchnoproterozoického stáří. Na lokalitě byly zhodnoceny pomocí rešerše archivních podkladů, vlastní rekognoskace a laboratorních zkoušek, geologické, hydrogeologické a inženýrskogeologické poměry, které jsou přehledně uvedeny v inženýrskogeologické mapě v měřítku 1:2000 a řezu 1:500. Jako podklad pro vyhodnocení stability skalních svahů sloužila podrobná dokumentace skalních výchozů. Samotné vyšetření stability proběhlo pomocí klasifikace Slope Mass Ratting a Marklandova testu pro stereografickou projekci. Na výstupech práce je souhrnně popsán horninový masiv včetně mapy stability skalních svahů v měřítku 1:500 a popsány základové poměry uvažovaného mostu.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.