National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Web Page Design
Chomo, Martin ; Dvořák, Jiří (referee) ; Kříž, Jiří (advisor)
This bachelor’s thesis deals with the web page design for a new company with the intention of internet promotion and the penetration of hardly accessible markets. It illustrates the process of web page design, graphical design, web page programming as well as uploading a web page onto the internet and its promotion by the means of i-marketing. Finally this bachelor’s thesis takes into consideration the financial aspect of the proposed solution- cost and expected income.
Web Page Design
Chomo, Martin ; Dvořák, Jiří (referee) ; Kříž, Jiří (advisor)
This bachelor’s thesis deals with the web page design for a new company with the intention of internet promotion and the penetration of hardly accessible markets. It illustrates the process of web page design, graphical design, web page programming as well as uploading a web page onto the internet and its promotion by the means of i-marketing. Finally this bachelor’s thesis takes into consideration the financial aspect of the proposed solution- cost and expected income.
Internet jako marketingový nástroj
Sekerka, Radko ; Pavlíček, Antonín (advisor) ; Klimeš, Jan (referee)
Internet je fenoménem dnešní doby, postupně se v něm vytváří digitalizovaný obraz skutečného světa. Trvající nárůst uživatelů a zvyšující se internetová gramotnost láká i ty nejotrlejší internetově sterilní podnikatele a společnosti do světa internetového obchodování. V současné době internetových obchodů neustále přibývá, ale úroveň poskytovaných služeb bývá různá. Z pohledu zákazníka není jednoduché ihned odhalit kvalitu těchto služeb. Pro internetového uživatele se spletitá džungle internetových obchodů stává prostředím, ve kterém upřednostňuje hodnoty zaručující bezproblémový a bezpečný nákup. Důvěryhodnost značky a záruky se stávají klíčovým atributem úspěchu v elektronickém podnikání a kvalitní marketing je jedním z nástrojů jak tohoto úspěchu dosáhnout. Díky neustálému rozvoji internetu se odkrývají stále nové možnosti komunikace s jeho uživateli a tedy potencionálními zákazníky. Jaký komunikační nástroj zvolit a jak postupovat ve snaze zlepšit prodejnost a efektivitu internetového obchodu má za cíl právě tato práce. V jednotlivých kapitolách budou postupně popsány možnosti internetu, marketingu, komunikačních nástrojů a jejich integrace do marketingového plánu elektronického obchodu.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.