National Repository of Grey Literature 214 records found  beginprevious205 - 214  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
Franchising jako metoda vstupu na trh
Švábová, Karolína ; Turnerová, Lenka (advisor)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. V první - teoretické - popisuje historii, pojmy, definici, zásady a typy franchisingu. Druhá - praktická - se pak soustředí na příklad konkrétní firmy, která expanduje na nové trhy pomocí franchisingu. Je jí firma Yves Rocher. Cílem práce je analyzovat vhodnost franchisingového konceptu na příkladu firmy Yves Rocher.
Franchising as a method of entering the market
Volkhina, Margarita ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
The aim of my diploma was to get familiar with franchising.To get aware of its main characteristics, to work out franchising project in McDonalds. I have devided my diploma in two part.The first one is devoted to definition of franchising generally.Some useful information about its history, merits and dimerits, conditions of cooperation. In the second part I have valued the prospects of thriving due to enterprising under McDonalds brand.
Franchising as a method of entering the market
Zbořilová, Hana ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
The bachelor work deals with franchising as a method of entering the market and a certain alternative of small and medium-sized business. It describes the history of franchising, defines notions used in the realm of franchising and analyzes the advantages and disadvatages of this business method. The practical part of the bachelor work deals with describtion of penetrating of franchising in the Czech republic and its developing on the czech market. A czech franchise system from the realm of gastronomy is described in the final part of the work.
Franchising as a form of entry to the market
Kotová, Šárka ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
The work deals with franchising as a way of business. It explains what franchising means, basic notions, advantages and disadvantages. It describes development in the Czech Republic and contemporary situation. In conclusion there is a concrete company, which uses this way of business in the Czech Republic, introduced.
Aplikace franchisingu v potravinářském odvětví
Holeček, Jan ; Šlechtová, Jitka (advisor) ; López, Beatriz (referee)
Diplomová práce se zabývá aspekty podnikání franchisingových společností. První část práce se zabývá zařazením franchisingu v rámci podnikatelských sítí, charakteristikou subjektů, které se věnují a působí ve franchisingu a dále popisu potravinářského odvětví v ČR. Další část je zaměřena na konkrétní aspekty podnikání ve franchisingu, tedy na výběr franchisora franchisantem, podnikatelský plán, financování tohoto plánu a náležitostmi franchisingové smlouvy.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Janáková, Kristýna ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
Tato práce se zabývá problematikou franchisingu. V první části jsou vysvětleny charakteristické rysy, základní principy této metody, její výhody, nevýhody a jednotlivé druhy franchisingu. Dále je analyzována franchisová smlouva, manuál a popsána situace v České republice. Druhá část se zaměřuje na franchisingový koncept ?Potrefená husa? společnosti Pivovary Staropramen a.s. Tento koncept je podrobněji analyzován a zhodnocen na základě průzkumu, veřejně dostupných informací a údajů společnosti Pivovary Staropramen a.s.
Creation of entrepreneurial nets
Krohová, Petra ; Černá, Jitka (advisor) ; Pincová, Eva (referee)
Ve své práci jsem popsala franchisingový systém, jeho fungování, výhody a nevýhody pro franchisora i franchisanta. V praktické části jsem popsala franchisingový systém Dobrých čajoven. Dále jsem provedka analýzu spokojenosti zákazníků.
Franšízink jako metoda vstupu na trh
Píšťková, Petra ; Kohlová, Lenka (advisor) ; Vohralík, Michal (referee)
Práce popisuje podstatu franchisingu, předpoklady jeho úspěšného fungování a jeho přednosti a nedostatky jak pro franchisory, tak pro franchisanty. Dále je zde popsáno, jak probíhá tvorba franchisingového souboru, a jsou analyzovány nezbytné náležitosti franchisingového podnikání, tj. franchisingová smlouva a manuál. Především je zde však zhodnocen a analyzován franchisingový koncept společnosti EURECA SHOPS s.r.o., která provozuje v ČR síť prodejen pečiva a rychlého občerstvení PANERIA a od roku 2001 poskytuje své know-how i na základě franchisy.
Franchising system and strategy of the company Jazykový Institut Praha, s.r.o.
Mrázková, Jitka ; Srpová, Jitka (advisor) ; Křížek, Miroslav (referee)
The diploma thesis contains a proposal of a franchising system and strategy for the company Jazykový Institut Praha, s.r.o. The proposal is based on theoretical findings stated in specialized literature, analysis of the language services market and its outlook into the future, and also on the historical development of the company, its current situation and intentions of the company owners. The thesis is divided into three main parts. The first part is theoretical, the second analytical and the third contains the actual proposals and recommendations.
Řízení lidských zdrojů ve franchisingu
Loukotová, Lucie ; Dvořáková, Dana (advisor) ; Šůla, Vladimír (referee)
V diplomové práci jsou popsány specifika řízení lidských zdrojů ve franchisingu. Jsou zde uvedeny reálné příklady firem Yves Rocher a Subway. Z těchto praktických znalostí a pomocí teoretického základu jsou vyvozeny tři druhy strategií řízení lidských zdrojů ve franchisingových systémech. Jeden z těchto modelů je aplikován na společnost Pompo, která se připravuje na podnikání pomocí franchisingu. Jsou zde rozpracovány jednotlivé činnosti personálního managementu. V práci je také navržen franchisingový balík, který by měla společnost Pompo nabízet jako součást franchisingové licence.

National Repository of Grey Literature : 214 records found   beginprevious205 - 214  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.