National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.00 seconds. 
Exploratory Analysis of Big Data in "jmenomesto"
Trampeška, Václav ; Plchot, Oldřich (referee) ; Landini, Federico Nicolás (advisor)
Tato práce se zabývá analýzou databáze online hry Jméno, město. V této hře mají hráči za úkol adekvátně odpovídat na zadané kategorie odpovědmi začínající na zadané písmeno. Práce analyzuje evoluci chování hráčů během existence hry a chování hráčů v různých zemích a kulturách v rámci stejného i jiného jazyka na základě popularity různých odpovědí. Pro zjednodušení vykonávání těchto analýz byla vyvinuta webová aplikace umožňující snadnou kolekci a vizualizaci dat v grafech bez nutnosti znalosti databázové struktury a dotazovacího jazyka. Výsledky navržených analyzačních metod jsou porovnávány s daty služby Google Trends za účelem zjištění podobností mezi daty sledovanými ve hře a internetovým vyhledáváním. Z toho porovnání vyplývá, že navržené metody mohou dávat smysluplné výsledky a databáze tedy může být vhodnou pro vykonávání dalších konkrétně zaměřených analýz. Práce dále, i na základě výsledků analýz, navrhuje změny pro zlepšení hry v rámci hráčského prožitku a výdělečnosti.
Exploratory Analysis of Big Data in "jmenomesto"
Trampeška, Václav ; Plchot, Oldřich (referee) ; Landini, Federico Nicolás (advisor)
Tato práce se zabývá analýzou databáze online hry Jméno, město. V této hře mají hráči za úkol adekvátně odpovídat na zadané kategorie odpovědmi začínající na zadané písmeno. Práce analyzuje evoluci chování hráčů během existence hry a chování hráčů v různých zemích a kulturách v rámci stejného i jiného jazyka na základě popularity různých odpovědí. Pro zjednodušení vykonávání těchto analýz byla vyvinuta webová aplikace umožňující snadnou kolekci a vizualizaci dat v grafech bez nutnosti znalosti databázové struktury a dotazovacího jazyka. Výsledky navržených analyzačních metod jsou porovnávány s daty služby Google Trends za účelem zjištění podobností mezi daty sledovanými ve hře a internetovým vyhledáváním. Z toho porovnání vyplývá, že navržené metody mohou dávat smysluplné výsledky a databáze tedy může být vhodnou pro vykonávání dalších konkrétně zaměřených analýz. Práce dále, i na základě výsledků analýz, navrhuje změny pro zlepšení hry v rámci hráčského prožitku a výdělečnosti.
In-game marketing
Neuheisl, Lukáš ; Klimeš, David (advisor) ; Zezulková, Markéta (referee)
The bachelor's thesis is dedicated to the in-game marketing: marketing in digital games. Apart from usual mechanics, such as microtransactions, monthly membership payments, paid downloadable content or in-game advertising this thesis describes the game as a marketing tool and problems related to cybersecurity and persuasive microtransactions. The theoretical part contains recent and distinctive examples of described mechanics. The thesis also contains the evaluation of the questionnaire research in which 409 gamers from the whole world took part and which aimed on gamers' view on in-game marketing and their buying behaviour. Even though the demography of respondents is inaccurate in comparison to the global spectrum of gamers (mostly in case of gender and age ratio), the research suggests that gamers have their opinions on controversial topics related to the in-game marketing, yet they are affected by it as it is a successful and profitable way to satisfy their needs right from the game.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.