National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Marmo, Mattia ; Král, Petr (advisor) ; Bockstefel, Jan (referee)
Značka a hodnota značky jsou pojmy, o kterých se diskutuje již desetiletí, a to obzvlášť v automobilovém průmyslu, aniž by bylo dosaženo jednotného názoru. Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat tyto témata ve vztahu k značce Fiat, která je již od svého vzniku silným hráčem na Evropském trhu. Práce se zabývá změnami ve vnímání spotřebitelů, a také problémy a příležitostmi jimž tato značka čelí, za účelem posílení image značky a jejího postavení na světovém trhu. Ve svých čtyřech kapitolách tato práce nabízí široké pochopení značky Fiat, která je součástí portfolia automobilové skupiny FCA. První kapitola představuje teoretický rámec, který je základem pro další části práce, zatímco druhá kapitola se věnuje historii značky Fiat a struktuře portfolia značky po akvizici společnosti Chrysler. Třetí kapitola obsahuje strategii Fiatu a skupiny FCA přijatou na další léta, jejímž cílem je posílit účast na automobilovém trhu. Poslední kapitola se věnuje problémům a příležitostem, které tato italská značka má, jakožto hlavní hráč v rámci portfolia skupiny FCA.
Strategie portfólia značky pro fúze a akvizice
Simonova, Olga ; Lhotáková, Markéta (advisor) ; Král, Petr (referee)
This study represents an analysis of theoretical frameworks around brand integration strategies after mergers and acquisitions. The theoretical part of the paper is dedicated to the importance of brand equity, motives and advantages of brand acqui-sition and defines possible frameworks for brand integration strategies. A case study has been conducted on the application of the possible brand integration strategies based on an in-depth interview and thorough analysis of the outcomes of a specific acquisition in the domestic appliances industry

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.