National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.01 seconds. 
Augmented Reality in CAVE
Kolčárek, Michal ; Beran, Vítězslav (referee) ; Herout, Adam (advisor)
Tato práce se zaměřuje na technologii Cave Automatic Virtual Environment a konkrétně pak na využití principů rozšířené reality v tomto prostředí. Dává si za cíl odpovědět na otázku, zdali je možné použít v prostředí CAVE existující frameworky pro rozšířenou realitu, konkrétně ty, pracující na platformě iOS. Hlavní důraz je kladen na rozpoznávání markerů v tomto prostředí a na zvýšení přesnosti jejich rozpoznání. Práce odpovídá na množství otázek z této oblasti, jako jaké markery je vhodné použít, jaké jsou omezení a největší obtíže. Výstupem je demonstrační aplikace, pracující na platformě iOS, která v je prostředí CAVE otestovaná a plně použitelná. Tato aplikace by měla vylepšit uživatelský vjem z prostředí CAVE tím, že mu poskytne dodatečné informace a také základní možnosti interakce se zobrazenými objekty.
Augmented Reality on Mobile Devices
Valenta, Marek ; Szentandrási, István (referee) ; Kobrtek, Jozef (advisor)
This thesis deals with design and implementation of an application that let’s you expand your reality throught he grid which serve as theplaying surface for the game. The game works on the basis of laying the blocks on this surface. There are analyzed the possibilities of augmented reality, explains why augmented reality is used with a marker. It also contains a description of the work and describes some important scripts.
Augmented Reality in CAVE
Kolčárek, Michal ; Beran, Vítězslav (referee) ; Herout, Adam (advisor)
Tato práce se zaměřuje na technologii Cave Automatic Virtual Environment a konkrétně pak na využití principů rozšířené reality v tomto prostředí. Dává si za cíl odpovědět na otázku, zdali je možné použít v prostředí CAVE existující frameworky pro rozšířenou realitu, konkrétně ty, pracující na platformě iOS. Hlavní důraz je kladen na rozpoznávání markerů v tomto prostředí a na zvýšení přesnosti jejich rozpoznání. Práce odpovídá na množství otázek z této oblasti, jako jaké markery je vhodné použít, jaké jsou omezení a největší obtíže. Výstupem je demonstrační aplikace, pracující na platformě iOS, která v je prostředí CAVE otestovaná a plně použitelná. Tato aplikace by měla vylepšit uživatelský vjem z prostředí CAVE tím, že mu poskytne dodatečné informace a také základní možnosti interakce se zobrazenými objekty.
Augmented Reality on Mobile Devices
Valenta, Marek ; Szentandrási, István (referee) ; Kobrtek, Jozef (advisor)
This thesis deals with design and implementation of an application that let’s you expand your reality throught he grid which serve as theplaying surface for the game. The game works on the basis of laying the blocks on this surface. There are analyzed the possibilities of augmented reality, explains why augmented reality is used with a marker. It also contains a description of the work and describes some important scripts.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.